reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

reklama

USA (Cestopis)

Ako sa stať milionárom (nejedná sa o žart!)

Pavel Baričák

Ako sa stať milionárom (nejedná sa o žart!)

Nie, toto skutočne nie je žart, milionár, ktorý tento systém vymyslel, je na titulnej fotke. Videl som ho dnes v akcii (hmm, v práci?) na vlastné oči v prístave, na hlavnom bulváre v americkom meste San Francisco. Keďže mi záleží na tom, aby sa mal každý človek sveta len a len lepšie, názorne som to nafotil a k jednotlivým obrázkom pridal jednoduchý popis. Úspech je zaručený, sám som tomu človeku dal peniaze a keď som mu ich hádzal do kýbľa (dobre počujete, tok prachov bol ukrutný), bol do polovičky plný bankovkami.

  • 28. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 561x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu