reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

reklama

FRANCÚZSKO (Cestopis)

Tak nakoniec tie Vianoce prišli (Paríž, 2.deň)

Pavel Baričák

Tak nakoniec tie Vianoce prišli (Paríž, 2.deň)

Sníva sa mi, že je obrovské zemetrasenie. Budím sa na strašný hluk. Podobný si pamätám jedine keď v našom paneláku menili strechu a staré škridle začali hádzať o siedmej ráno rovno do traktorovej vlečky, ktorú zanechali kde inde, ako tesne pod mojim oknom. „To si nevšímaj, každý pondelok chodia smetiari,“ vraví Barborka. „Smetiari? Pouliční grázli to boli, čo trieskali železnými tyčami od šiestej hodiny ráno do odtokových rín! Neklam ma!“ Neodpovedala a ja som pochopil, že v nedeľu tichučká parížska ulička nachádzajúca sa v centre mesta sa ráno v každý pracovný deň dokáže zmeniť na beštiu trhajúcu spánok na márne kusy. Slečna sa vyspnikala do ružova. Okno jej spálne sídliacej na druhej strane domu totiž ústi do vnútorného dvorčeka. Začal som v tom hľadať úmysel.

  • 3. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 112x
  • 1
Obrovské víťazstvá sa dejú až po tisícke prehier (Paríž, 1.deň)

Pavel Baričák

Obrovské víťazstvá sa dejú až po tisícke prehier (Paríž, 1.deň)

Report z môjho pobytu v Paríži uverejňujem s nejakým meškaním. Nebolo času na písanie v reálnom čase, preto také echo. Nie je to klasický cestopis na aký ste možno zvyknutí, ale veď posúďte sami... Viedeň. Letisko. Tridsať minút do odletu vchádzam do haly na odbavenie. Chvíľku zmätkujem, ale nakoniec vďaka tomu, že všade chodím neskoro a som tak slušne vyzbrojený voči časovému a nervovému stresu, sadám pokojne do lietadla. Vzlet, spánok, letušky, praženica s chlebom, džús, spánok, sused Arab ide na vecko, spánok.

  • 28. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 101x
  • 12
reklama
SkryťZatvoriť reklamu