reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

reklama

RAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/Rom

Raz aj v pekle vyjde slnko (31.-37.kapitola)

Pavel Baričák

Raz aj v pekle vyjde slnko (31.-37.kapitola)

Možno tu mala byť 31.kapitola môjho románu „Raz aj v pekle vyjde slnko“, ale ja som si povedal „dosť“. Tridsať a dosť! (Aj tak som lepší, ako naši páni zákonodárci). Viacej kapitol už na smečku neuverejním. Som škrečok, nedám! Z úcty ku mne, že som nad tou knihou sedel dva roky, z úcty ku všetkým, ktorí si ju kúpili a z úcty k novému románu, ktorý som dopísal a začnem (počnúc týmto dňom) opäť uverejňovať na mojom blogu. Nemám ešte konečný názov, tak som to zatiaľ šupol pod „pracovný“...

  • 22. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 229x
  • 12
Detektív Oriešok (30.kapitola)

Pavel Baričák

Detektív Oriešok (30.kapitola)

A tak som sa stal opäť kolieskom v dobre namazanom stroji. Ale už dávno som to nebol ja – ten veselý a dynamický Klever, ako ma všetci poznali. Utiahol som sa do seba a jediným mojím cieľom bolo hojiť rany druhých. Ak teda niekto

  • 12. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 364x
  • 1
Červenšie oči som v živote nevidel (29.kapitola)

Pavel Baričák

Červenšie oči som v živote nevidel (29.kapitola)

Prišiel som k Nike. Bola v zúfalom stave. Na tvári jej kvitli modriny, ktoré dokrášľovali rozmazané a zle odmaľované šminky. Vyšla z vane, v ktorej sa doteraz močila, a keby som nezazvonil pri jej dverách, ležala by tam asi dovted

  • 25. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 809x
  • 1
Doktor Krotký (28.kapitola)

Pavel Baričák

Doktor Krotký (28.kapitola)

Nevedel som, čo so sebou. Zanevrel som na svet. Nevychádzal som z domu a masochisticky sa utápal v strašných mukách výčitiek. Ortieľ bol ťažký – chorobu som mohol šíriť, ale sám som bol voči nej imúnny.

  • 1. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 976x
  • 1
Hoďte ho na strúhanku! (27.kapitola)

Pavel Baričák

Hoďte ho na strúhanku! (27.kapitola)

Tešil som sa, že sa konečne po dvoch dňoch odlúčenia od Ráchel po návrate z dovolenky opäť stretneme. Spoločne chytíme krhličku, polejeme náš prekrásny stromček lásky a budeme sa tešiť rašiacim púčikom na zelených mladých konáriko

  • 4. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 873x
  • 3
reklama
Mustafa Mohamed (26.kapitola)

Pavel Baričák

Mustafa Mohamed (26.kapitola)

Dvere záchoda sa otvorili. Vošla Ráchel.

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 288x
  • 2
Karel drogy nebere (25.kapitola)

Pavel Baričák

Karel drogy nebere (25.kapitola)

V polovičke dovolenky oslavoval Mat narodky. Dohodli sme sa, že sa poriadne opijeme – tak po slovensky. Viete, ako to myslím – úplne na prach, totálne sa zbúrať. Tak, že keď sa na druhý deň zobudíte o šiestej poobede, máte v bruch

  • 8. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 002x
  • 6
Od mäsiarky k Bohu (24.kapitola)

Pavel Baričák

Od mäsiarky k Bohu (24.kapitola)

Začal som vnímať zvuky okolo seba. Nejaká francúzština. Bál som sa otvoriť oči. „Dostal som sa do francúzskeho pekla, aby som to mal o to tvrdšie,“ pomyslel som si, „budem tisícročia umierať a s nikým si už nepoviem ani len jedno

  • 21. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 253x
  • 3
Klever je j.bn.tý! (23.kapitola)

Pavel Baričák

Klever je j.bn.tý! (23.kapitola)

Vošiel som do čakárne môjho zubára. Sedeli tam ako päť peňazí. Hlavy sklonené. Občas sa niektorý z nich naklonil nad stôl a zobral do rúk nejaký farebný časopis a listoval v ňom. Po krátkej chvíľke ho opäť odhodil na stôl. Neveria

  • 14. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 289x
  • 8
Hrášok môj sladučký? (22. kapitola)

Pavel Baričák

Hrášok môj sladučký? (22. kapitola)

– Ty si to sám chcel, – odvetil som Matovi. – Dal si si z Holandska poslať dobierkou „bielu vdovu“? Odnož „čierne lietadlo“? A vyfajčil si pre istotu rovno dva gramy? A teraz tu sedíš úplne dokúrený a chceš mi nahovoriť, že som si

  • 30. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 107x
  • 4
reklama
Musíte byť tyranom aj týraným (21. kapitola)

Pavel Baričák

Musíte byť tyranom aj týraným (21. kapitola)

Nadišiel deň, keď ma musela Ráchel zoznámiť s jej rodičmi. Skutočne musela, pretože jej rodičia boli nesmierne zvedaví, s kým sa dala ich dcérenka dokopy. A tak som si kúpil nové džíny a obliekol jedinú slušnú košeľu, čo mi visela

  • 16. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 519x
  • 24
Ja ťa zabijem skôr (20. kapitola)

Pavel Baričák

Ja ťa zabijem skôr (20. kapitola)

Boli sme s Ráchel zamilovaní až po uši. Stiahli sme si z neba jeden obláčik. Ten najkrajší, ktorý sa nám videl. Vyvalili sme sa naň a všetko nám bolo ukradnuté. Leteli sme sa na ňom ako americký turista v čínskej drožke na námestí

  • 3. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 710x
  • 16
Jin-jang (19. kapitola)

Pavel Baričák

Jin-jang (19. kapitola)

Boli tomu už asi tri mesiace, čo som sa rozišiel s Nikou. Urobil som tak tesne po jej príchode zo Španielska. Plakala, zúrila, prosila, preklínala ma, odlmčovala sa a následne ma vyhľadávala, nenávidela ma, nabiehala mi, pokúšala

  • 18. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 001x
  • 28
Keď duši cez telo dôjde, prečo jej je zle (18. kapitola)

Pavel Baričák

Keď duši cez telo dôjde, prečo jej je zle (18. kapitola)

Vrátil som sa domov. Pred vchodom som stretol suseda, ktorý býva podo mnou. Nepozdravil sa mi. Buď sa nejakým kanálom dozvedel, že sme tú postaršiu susedku vedľa nás zabili my s Nikou, alebo neznášal Music Box. A možno sa iba zle

  • 4. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 812x
  • 16
A ty sa dole vyhoľ! (17. kapitola)

Pavel Baričák

A ty sa dole vyhoľ! (17. kapitola)

Radka bola vychovaná v tvrdej kresťanskej viere. Na rozdiel odo mňa sa nevedela vymotať z pazúrov fanatickej a despoticky veriacej mamy. Paradoxne na to počúvala punk, pila odušu, fajčila cigarety a trávu a bola skoro stále v ťažk

  • 20. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 835x
  • 18
reklama
K...a, kde je dno? (16. kapitola)

Pavel Baričák

K...a, kde je dno? (16. kapitola)

Nikam som nešiel. Zavolala a prišla sama. Vierka zo Zvolena. Neveril som vlastným ušiam. „Ahoj, Klever. Som u vás v meste.“ „Vierka, do pekla, čo tu robíš?“ spýtal som sa a už som cítil, ako som v nej. „Vraciam sa z Blavy. Zaspala

  • 9. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 446x
  • 11
Kde je dno? Klesalo by sa rýchlejšie... (15. kapitola)

Pavel Baričák

Kde je dno? Klesalo by sa rýchlejšie... (15. kapitola)

Zobudil som sa s pohľadom na neotvorený balíček pánskych prezervatívov. „No krásne ráno,“ pomyslel som si, „teda večer,“ opravil som sa. Otočil som sa k ešte spiacej Lenke a uzrel jej kerku na chrbte. „No nie je to až také zlé,“ r

  • 24. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 647x
  • 17
Čo ste ešte nevideli človeka žijúceho v nirváne? (14. kapitola)

Pavel Baričák

Čo ste ešte nevideli človeka žijúceho v nirváne? (14. kapitola)

Nika odišla na tri týždne do Španielska. Týždeň na to volal Borix. Bol to môj veľmi dobrý kamarát z nášho škaredého hlavného mesta. „Keď už si ten slamený vdovec, tak prídem za tebou pokvasiť na pár dní. Budeš mať čas?“ Spýtal som

  • 9. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 323x
  • 6
Prosím, tu Jimmi Hendrix (13. kapitola)

Pavel Baričák

Prosím, tu Jimmi Hendrix (13. kapitola)

Prišiel čas dať tomu tučniačikovi meno. Nečakal som, že ma bude navštevovať tak často, ináč by som to urobil už skôr. A tak som ho nazval Frank. A práve Frank mi sedel celou svojou váhou na hrudi a búšil do mňa mobilom. „Zvoní, čo

  • 27. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 257x
  • 7
Hrianku našu každodennú, daj nám aj dnes... (12. kapitola)

Pavel Baričák

Hrianku našu každodennú, daj nám aj dnes... (12. kapitola)

„Čo tu stojíš a hľadíš tak vystrašene na tú Billu, ako bezdomovec do sudiaka?“ Otočil som sa. Vedľa mňa stál Števo s partiou. Niesli si so sebou bubienky a ako som ich poznal, tak určite aj nejaké omamné látky. Boli oblečení v roz

  • 18. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 975x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu