reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

reklama

KÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (Román

Silu jedinca vytvára slabosť okolia. Naopak to neplatí (23.kap.)

Pavel Baričák

Silu jedinca vytvára slabosť okolia. Naopak to neplatí (23.kap.)

Zobudil ma telefón. Volal mi Psycho. - Ako sa máš? - spýtal sa ma.

  • 29. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 077x
  • 1
Mohol by si sa ešte párkrát zachovať ako chrapúň a ohnúť ma (22.kp)

Pavel Baričák

Mohol by si sa ešte párkrát zachovať ako chrapúň a ohnúť ma (22.kp)

- Suknička, musím sa s tebou rozísť, - povedal som pokojne. Pozrela sa na mňa a položila príbor vedľa taniera. Nevyzerala, že by to morčacie soté chcela ešte niekedy dojesť. Sedeli sme v peknej, nóbl reštaurácii. Asi pekelne drahe

  • 9. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 919x
  • 2
Nechcem spoznať Štefana (21.kapitola)

Pavel Baričák

Nechcem spoznať Štefana (21.kapitola)

Začali sme s Jurajom bohatnúť. Veľmi-preveľmi. Viac ako sme čakali. Keď sa vám začnú sypať peniaze, musíte sa kontrolovať, lebo ináč sa z vás stane zaslepený boháč a namyslený chruňo. Ja som sa rozdával. Veľa išlo Soni s Patrikom

  • 15. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 331x
  • 4
Prehltnúť, či neprehltnúť? (20.kapitola)

Pavel Baričák

Prehltnúť, či neprehltnúť? (20.kapitola)

Šéf mi odpustil. Aspoň sa tak tváril. Mal som ho ale na háku. On sa však veľmi radoval, keď zistil, aký zdroj nápadov v sebe skrývam. Ale vo mne nič nebolo. Bol som len médiom spojenia s kozmobankou šialených nápadov, nič viacej.

  • 27. jún 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 912x
  • 0
Zabudnite na to, že vás niekto urobí šťastnými! (19.kapitola)

Pavel Baričák

Zabudnite na to, že vás niekto urobí šťastnými! (19.kapitola)

V piatok toho istého týždňa Soňa s Psychom zorganizovali na svojom prenájme veľkú párty. Soňa mala čo nevidieť rodiť a tak si povedali, že je najvyšší čas, pretože potom už budú milé starosti s malým. Na sone Soni vysonili, že to

  • 26. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 853x
  • 0
reklama
Nezdá sa ti, že tvoj život je nejaký divný? (18.kapitola)

Pavel Baričák

Nezdá sa ti, že tvoj život je nejaký divný? (18.kapitola)

Musel som tú prácu zobrať. Ale hlavne som chcel. Môj obrat správania sa v živote a zodpovednosť k Soni a k ešte nenarodenému maličkému ma len pozitívne motivovali.

  • 26. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 572x
  • 1
Náhody neexistujú a basta fidli (17. kapitola)

Pavel Baričák

Náhody neexistujú a basta fidli (17. kapitola)

Počas tých mesiacov mi život udelil čiernu kartu. Musel som zísť z ihriska radosti a tešenia sa z behu veselých udalostí. Rodičia síce fakt o mojom otcovstve prijali ako skutočnosť, ale čoraz častejšie na mňa vyberali harpúnu, nec

  • 9. apr 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 649x
  • 0
Keď niečo niekam vojde, musí odtiaľ logicky aj niečo vyjsť (16.kap)

Pavel Baričák

Keď niečo niekam vojde, musí odtiaľ logicky aj niečo vyjsť (16.kap)

Stretli sme sa v podchode pri jej zastávke. Vnímal som ju stokrát pozornejšie ako hocikedy predtým. Síce vždy bola pre mňa jedinou bohyňou narodenou iba pre moje oči, lenže ja som ju mohol mať dnes možno poslednýkrát vedľa seba ak

  • 10. mar 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 690x
  • 2
Keď vypiť horký blen, tak pomaličky a pekne do dna (15.kapitola)

Pavel Baričák

Keď vypiť horký blen, tak pomaličky a pekne do dna (15.kapitola)

Začalo sa to vracaním. Začalo jej padať z tváre, ale nahovárala si, že ju asi bolí brucho a že niečo nedobré spapala. Klamala sa. Až keď pochopila ten fatálny omyl, začala vracať na život a na mňa. Keď sa jej zdalo, že už povracal

  • 12. feb 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 651x
  • 0
Keď sa deň rodí v bolestiach (14.kapitola)

Pavel Baričák

Keď sa deň rodí v bolestiach (14.kapitola)

Zobudil som sa. Vonku bolo šero, brieždilo sa. Bol som spotený ako Bulhar v skrini. Soľ na posteľnej plachte a obliečke priam kričala, čo si moje telo o mne myslí. Čo najtichšie som vstal a vošiel do kuchyne. Schody

  • 11. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 270x
  • 0
reklama
Mýliš si čakry s čachrami (13.kapitola)

Pavel Baričák

Mýliš si čakry s čachrami (13.kapitola)

– Čo si riešil so Siastrou? – spýtala sa ma Mislane, keď nás taxík unášal z mestského bojiska. – Že by dcéry nemali chodiť vedľa svojich mám, lebo sa nevydajú, – povedal som, ale keď som si pretransformoval jej úškrnok, predv

  • 16. dec 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 831x
  • 0
J.be na tomto svete každému, či iba mne nie? (12. kapitola)

Pavel Baričák

J.be na tomto svete každému, či iba mne nie? (12. kapitola)

Naše mesto prosilo, ale nebolo vyslyšané – ten piatkový večer opäť prišiel takisto ako prišiel piatok minulý týždeň, rovnako ako prichádzal piatok po celé tie predošlé roky. Mesto krvácalo. Oživujúca mlaď ho rozorvala na padrť. Ho

  • 16. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 647x
  • 3
Ježiš je mimo dosahu siete... (11.kapitola)

Pavel Baričák

Ježiš je mimo dosahu siete... (11.kapitola)

Prišiel som k rodinnému domu, kde mi malo byť ukázané, na čo je sono a celá moderná medicína prikrátka. Pred barakom parkovali dve autá s ešpézetkou neprislúchajúcou nášmu okresu. „Nech už som von. O polhodinu sa tu

  • 19. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 920x
  • 2
Chodník býva často krivolaký a smutný (10.kapitola)

Pavel Baričák

Chodník býva často krivolaký a smutný (10.kapitola)

Prvé zabúchanie na stenu od sestry Siastry som síce vnímal, ale nemal som energiu odpovedať. Zakomponoval som ho teda do sna. Keď som zhodnotil situáciu, že už som hore, teda späť v tomto krásno-smutnom svete, zabúchal som na

  • 29. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 244x
  • 0
Bratranci sú po starých otcoch najväčší úchyláci (9.kapitola)

Pavel Baričák

Bratranci sú po starých otcoch najväčší úchyláci (9.kapitola)

Vyšiel som pred bránu hospitálu. Bol som konečne vonku z tej pevnosti strachu a ľudských obáv. Spomenul som si, ako som sa pri tej rieke modlil, aby som sa doň dostal a teraz som z neho paradoxne – stále nevyliečený – šťastne prch

  • 17. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 705x
  • 6
reklama
Každá choroba vzniká v hlave (8.kapitola)

Pavel Baričák

Každá choroba vzniká v hlave (8.kapitola)

Izba obelela od bielych plášťov, ktoré ju naplnili a inteligenčný kvocient oblizol plafón. Podľa rozdaných diplomov, životných skúseností a odžitých rokov som bol v miestnosti najväčším hlupákom ja.

  • 3. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 526x
  • 2
Keď na bojovom fronte zavýja posteľ (7.kapitola)

Pavel Baričák

Keď na bojovom fronte zavýja posteľ (7.kapitola)

Mislane mala mať dnes nočnú a ja som sa nevedel dočkať. Ale tak, ako to v živote chodí, zrazu tá chvíľka nastala a ja som sa v nej konečne bahnil. Sedeli sme opäť na chodbe a naše dialógy nemali konca kraj

  • 20. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 335x
  • 2
Veľké víťazstvá prichádzajú až po rade nespočetných pádov (6.kap.)

Pavel Baričák

Veľké víťazstvá prichádzajú až po rade nespočetných pádov (6.kap.)

Sedeli sme na nemocničnej chodbe. Vedľa nás na mobilnom lôžku spokojne chrápala tučná stará babka. Z úst jej vytekala slina. Predstavil som si na jej hrudi neexistujúceho slimáka, ktorý sa po nej celý nadržaný štverá. Sleduje slin

  • 30. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 979x
  • 9
Láska je kurva, aj chlapa sundá! (5.kapitola)

Pavel Baričák

Láska je kurva, aj chlapa sundá! (5.kapitola)

Dráčik vyšiel pred svoju jaskynku. Bol ešte maličký a bol sám ako palma na púšti. Ale to je vo svete drakov bežná vec, neľakajte sa! Milujúci sa pár drakov splodí mláďatko v

  • 16. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 380x
  • 0
Ten jas krásy ma mohol aj zabiť! (4.kapitola)

Pavel Baričák

Ten jas krásy ma mohol aj zabiť! (4.kapitola)

– Milovaná Siastra, sestrička moja, – vyšlo zo mňa, ale oči som mal stále privreté. Držala ma za ruku. Bola to ona. Nemusel som ju vidieť.

  • 1. júl 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 721x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu