reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

reklama

SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (Román

Plakala (37. sekunda = 13. kapitola)

Pavel Baričák

Plakala (37. sekunda = 13. kapitola)

Vypotácal som sa z hotela a nechal prievanu čiernych myšlienok otvorenú bránu: „Vyspala sa s niekým. Asi s bývalým... alebo s nejakým náhodným, mladým, pekným chalanom z jej dediny. A možno sa iba s niekým bozkávala... Iba? Jej sl

  • 10. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
To, čo mám v dlaniach, nikomu nedám (38. sekunda = 12. kapitola)

Pavel Baričák

To, čo mám v dlaniach, nikomu nedám (38. sekunda = 12. kapitola)

Začalo mi to tiecť cez hlavu, cez srdce, cez rozum, cez teóriu. Láska medzi mnou a Nat bola taká obrovská a dávajúca, až sa mi podlamovali kolená. Áno, vystrojila ma krídlami, ktoré ma povznášali, lenže koľko mi dávala, toľko mi a

  • 10. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Nesklam ju, lebo ináč budeš musieť vyhľadať pastora Reného (39.sek)

Pavel Baričák

Nesklam ju, lebo ináč budeš musieť vyhľadať pastora Reného (39.sek)

Objednal som sa k numerologičke na konzultáciu. Budúcnosť ma nezaujímala, lákala ma informácia, čo bolo medzi mojou a Natáliinou dušou v minulých životoch. Či sme sa stretli a boli už niekedy v minulosti partnermi. Ak áno, chcel s

  • 7. mar 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Mlčali (40. sekunda = 10. kapitola)

Pavel Baričák

Mlčali (40. sekunda = 10. kapitola)

- Kde si, ty somár? - osopil sa na mňa basák Slavo.

  • 14. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 859x
  • 0
Lívia je ešte poctivá? (41. sekunda = 9. kapitola)

Pavel Baričák

Lívia je ešte poctivá? (41. sekunda = 9. kapitola)

- Čau, láska. Čo robíš? - pýtal som sa Nat cez mobil.

  • 22. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 460x
  • 5
reklama
Princezná zo Sáby (42. sekunda = 8. kapitola)

Pavel Baričák

Princezná zo Sáby (42. sekunda = 8. kapitola)

Moja predošlá frajerka sa volala Kika. Vzdali sme to po spoločnej dohode. Náš vzťah už po roku stratil iskru dlhodobej existencie. Najprv som jej podaroval kopačky ja, no nejako sme sa dali znova dokopy. Potom sa so mnou pre istot

  • 4. jan 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 486x
  • 1
Keď mravce čerpajú energiu z obrov (43. sekunda = 7. kapitola)

Pavel Baričák

Keď mravce čerpajú energiu z obrov (43. sekunda = 7. kapitola)

Rozum sa vo mne bil so srdcom. Kým srdce zastávalo lásku, rozum ovládal všetky protiargumenty. Srdce bolo ako pojašený, od radosti si spievajúci vtáčik v korune stromu, ktorého načisto omámil božský cit. Rozum však vystupoval ako

  • 6. dec 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Vytrestáte niekoho, keď vám pošle cez net srdce? (44 sek. = 6.kap.)

Pavel Baričák

Vytrestáte niekoho, keď vám pošle cez net srdce? (44 sek. = 6.kap.)

Dnešná doba sa ženie rýchlo, ako keď kočiš šialene práska kone bičom. Technika, vzdelanie, dopravné prostriedky, výskum, spoločnosť, médiá, informovanosť, vzťahy, ale i láska sa vyvíjajú oveľa rýchlejšie ako v minulosti. Stačí vám

  • 21. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Pripravovaná vražda nevinného hava (45. sekunda = 5. kapitola)

Pavel Baričák

Pripravovaná vražda nevinného hava (45. sekunda = 5. kapitola)

Nahrali sme singel. Major label nás totiž vyhnal do štúdia nahrať tri piesne, ktoré podľa nás mali mať najväčší potenciál stať sa hitom. Keď sme ich zvečnili na mechanický nosič a ľudia z nahrávacej spoločnosti si vybrali jednu z

  • 13. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Mohla byť radšej staršia a nemať prsia (46. sekunda = 4. kapitola)

Pavel Baričák

Mohla byť radšej staršia a nemať prsia (46. sekunda = 4. kapitola)

Na druhý deň sme hrali v klube v jednom malom mestečku pri Bratislave. Mal som rád malé sály. Energia sršiaca z kapely preskakovala na ľudí natlačených na odposluchy a vracala sa k hudobníkom úžasne znásobená. Niekedy mnou prebehl

  • 1. nov 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Spravil som si guľôčku (47. sekunda = 3. kapitola)

Pavel Baričák

Spravil som si guľôčku (47. sekunda = 3. kapitola)

Bol som o týždeň starší, znova bol piatok a ja som pred odchodom na koncert opäť vyhodil chlieb začínajúci plesnivieť do odpadkového koša. „Už ťa nevyberiem, sľubujem ti to. V pokoji skonaj v hryzadlách mikroorganizmových potvorie

  • 23. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Som prasa, viem to (48. sekunda = 2. kapitola)

Pavel Baričák

Som prasa, viem to (48. sekunda = 2. kapitola)

Vošiel som do podniku. Po dvoch krokoch ma zastavila milá slečna, ktorej vystrčené lopatky obtiahnuté kožou strážila gorila navlečená v kvádre. Povedal som si, že ak tá opica do minúty neprehovorí, volám ZOO.

  • 20. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Keď otec hrýzol do mňa i do bratov (49. sekunda = 1. kapitola)

Pavel Baričák

Keď otec hrýzol do mňa i do bratov (49. sekunda = 1. kapitola)

Koče sa zvyknú občas predbiehať. Niekedy sa stane, že sa aj rozbijú. Rútia sa závratnými rýchlosťami ulicami z kamenných kociek. Skala voľne ležiaca na ceste si však vždy na to svoje koleso počká. Koč ladne nadvihne a v tento okam

  • 15. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 832x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu