reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

reklama

NEVERŠOVAČKY (Básne)

Bez teba by som to nebol ja

Pavel Baričák

Bez teba by som to nebol ja

  • 21. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Starena

Pavel Baričák

Starena

  • 14. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Po nociach

Pavel Baričák

Po nociach

  • 7. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Keď plamienok chce uchytiť plameň

Pavel Baričák

Keď plamienok chce uchytiť plameň

  • 31. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Roz(ch-v)od

Pavel Baričák

Roz(ch-v)od

  • 24. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Realizovaný

Pavel Baričák

Realizovaný

  • 19. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Útek pred sebou

Pavel Baričák

Útek pred sebou

  • 17. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Bude to o tebe, ja odvahu mám

Pavel Baričák

Bude to o tebe, ja odvahu mám

  • 10. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Program žmýkania

Pavel Baričák

Program žmýkania

  • 28. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Premena

Pavel Baričák

Premena

  • 26. sep 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Bez teba s tebou

Pavel Baričák

Bez teba s tebou

  • 24. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
V skutočnosti iba dve slová

Pavel Baričák

V skutočnosti iba dve slová

  • 22. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Stala si sa mojou modlitbou

Pavel Baričák

Stala si sa mojou modlitbou

  • 13. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Za smiechu stromov hral som dámu

Pavel Baričák

Za smiechu stromov hral som dámu

  • 11. aug 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Najprv musím spasiť seba

Pavel Baričák

Najprv musím spasiť seba

  • 30. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
reklama
Počkám

Pavel Baričák

Počkám

  • 27. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Niekedy je lepšie nechať tak, semena sa nechytať

Pavel Baričák

Niekedy je lepšie nechať tak, semena sa nechytať

  • 17. jún 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Sme ľudia, či strašiaci?

Pavel Baričák

Sme ľudia, či strašiaci?

  • 31. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Full Moon Party

Pavel Baričák

Full Moon Party

  • 30. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Dúfam

Pavel Baričák

Dúfam

  • 28. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu