reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

reklama

Tak plače a smeje sa život

Keď srdce zvíťazí nad rozumom

Pavel Baričák

Keď srdce zvíťazí nad rozumom

Včera poobede som sa bol opäť prejsť s mojou malou Sárkou. Tentoraz sme nešli okolo paneláka, ani do blízkeho lesa, či na sídliskové pieskovisko. Vybrali sme sa do centra Martina, na hlavný bulvár (ak to tak môžem z pohľadu obrovs

  • 24. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 47
Vyhoďte to dieťa na ulicu, ináč vás zabije! (2.)

Pavel Baričák

Vyhoďte to dieťa na ulicu, ináč vás zabije! (2.)

Bývalý kolega z rádia Rebeca bol dvakrát na protialkoholickom liečení. Keď prišiel do "kaštieľa" druhýkrát, lekári si ho postavili pred seba a vypočuli ho. Potom primár povedal: "Zbaľte si veci a vypadnite. My vás tu nechceme, cho

  • 22. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 026x
  • 9
Vyhoďte to dieťa na ulicu, ináč vás zabije!

Pavel Baričák

Vyhoďte to dieťa na ulicu, ináč vás zabije!

Moje čítačky sú mobilná psychologická poradňa. Raz za mnou prišla pani, veľmi milá bytosť, s ktorou som sa už predtým spoznal cez moju Facebook fan page a bez okolkov mi vraví: "Syn berie drogy. Dohováram mu, rozprávame sa... je ú

  • 15. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 792x
  • 27
Nevyberiem peniaze, nenakúpim konzervy, budem tancovať a smiať sa

Pavel Baričák

Nevyberiem peniaze, nenakúpim konzervy, budem tancovať a smiať sa

Svetom práve letia rôzne správy o tom, že 21. 12 sa udeje množstvo katastrofických zmien. Nie, nenapíšem tu ani jednu z tých negatívnych vecí, ktoré si ľudia vystrašene preposielajú mailami a linkujú cez sociálne siete.

  • 12. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 275x
  • 12
Pre Ráchel...

Pavel Baričák

Pre Ráchel...

Kreslíš si do kelovej polievky, ktorá ti popadala z ústočiek na stôl, svoj svet. Je ako tvoje oči, nádherné diamanty nebies, čistý, úprimný, hravý a láskavý. Všetci vravia, že si ockova dcérka. A ja im vravím, že si čistá láska...

  • 6. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 5 505x
  • 5
reklama
Stiahnem blog, lebo účel splnil, už by len škodil

Pavel Baričák

Stiahnem blog, lebo účel splnil, už by len škodil

Satiricko-kritický blog o jednej slovenskej pizzerii, kde som po dlhých rokoch utrpel s mojou rodinou šok z viac ako zhorenej pizze a nemožnej obsluhy, dnes na obed stiahnem zo svetla sveta. Prečo? Vysvetlenie je nižšie.

  • 23. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
Slovenská pošta, nekrič na mňa!

Pavel Baričák

Slovenská pošta, nekrič na mňa!

Z pojmu „elektronický podací hárok" sa mi už vyhadzuje koprivka (super čechizmus, však?). Ako vojdem na poštu, do minúty som minimálne dvomi tetami upozornený, nech prejdem na elektronický hárok. Prísny veľký prst mi direktívne hr

  • 9. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
Šlabikár šťastia bude meškať, TK Belimex mi neplatí

Pavel Baričák

Šlabikár šťastia bude meškať, TK Belimex mi neplatí

Mnohí z vás sa ma pýtate, prečo mešká a kedy vyjde moja prvá motivačná kniha Šlabikár šťastia: Návrat k sebe, ktorá sa mala dostať na pulty kníhkupectiev už v piatok. Môj blog je najlepšia cesta, ako vám odpovedať.

  • 1. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Nechoďte s tým dieťaťom k psychiatrovi! Iba ho počúvajte...

Pavel Baričák

Nechoďte s tým dieťaťom k psychiatrovi! Iba ho počúvajte...

Môj brat má kolegu, ktorého syn sa stal prváčikom. Po týždni školy si ho učiteľka zavolala na "odborné" pedagogické posedenie učiteľ versus rodič žiaka a povedala mu v krátkosti toto: "Vaše dieťa je nezvládnuteľné. Je priveľa ener

  • 17. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 6 367x
  • 27
Ľudia nechodia na koncerty, CD sa stalo zberateľskou raritou...

Pavel Baričák

Ľudia nechodia na koncerty, CD sa stalo zberateľskou raritou...

Pred rokmi som vyhlásil, že ak fanúšikovia hudby prestanú kupovať CD nosiče, naruší sa kruh, kapelám sa zmenšia "rozpočty" na nahrávanie albumov a bude to mať svoje následky. Utrpí kvalita nahrávok ako aj prevedenie hudobných

  • 10. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
reklama
Ako ocka vyliečili topole

Pavel Baričák

Ako ocka vyliečili topole

Zapieklo slniečko a ja ako človek slabý a omylný som to zalial chladnou Plzňou (zámerne nepíšem pivom, aby sme si ujasnili pojmy). No dobre, nie jednou, veď to sa ani nedá... Manželku rozbolelo hrdlo už o deň skôr, tak som ju auto

  • 24. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Keď chcú staré mamy vychovávať

Pavel Baričák

Keď chcú staré mamy vychovávať

Našu malú Sárku sme naučili zaspávať na rukách. Po prečítaní skvelej knihy Koncept kontinua som sa rozhodol ísť ako otec indiánskou cestou výchovy mladej ratolesti, takže som v tom nevidel problém. Čo dotyk, to láska. Všetci však

  • 26. jún 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 133x
  • 20
Paťkovi a Dankovi

Pavel Baričák

Paťkovi a Dankovi

Vybral som sa do božského gemerského kraja pokrstiť už v poradí druhý román Števky Opremčákovej s názvom Planisko. Krst bol súčasťou storočného výročia založenia miestneho detského domova, kde sama autorka vyrastala. Nemám rád ofi

  • 29. máj 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 667x
  • 2
Princeznička

Pavel Baričák

Princeznička

Ľubo Čajági je rádioterapeutický asistent a pracuje na onkologickom pracovisku. Preťahuje sa o ľudské životy s pani rakovinou... Ale dušou je vodák, slobodný človek, ktorý sa tára svetom s gitarou a vníma svet ako miesto, kde sa m

  • 1. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 223x
  • 6
Už viem, ako by volilo celé Slovensko

Pavel Baričák

Už viem, ako by volilo celé Slovensko

Je to veľmi jednoduché. Presne podľa princípu negatívnej energie, v ktorej sme vychovávaní a vedení. Sme posudzovaní, kritizovaní, tak posudzujeme a kritizujeme. Teší nás keď môžme nabiť flinty a urvať niekomu uši od riti. Málokto

  • 29. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 787x
  • 20
reklama
Nikdy som v base nečítal

Pavel Baričák

Nikdy som v base nečítal

Bolek Polívka raz povedal, že muž, ktorý mešká, nie je muž. Ja meškám necelú pol hodinu, nie som teda muž, iba chlap, ktorý berie ponuku ísť na autorské čítanie do basy ako veľkú výzvu. Prepáčte, slovo „basa" nemá byť urážkou. Za

  • 28. feb 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 823x
  • 5
Nebudem voliť menšie zlo

Pavel Baričák

Nebudem voliť menšie zlo

V troch metroch štvorcových papiera, blikajúcich monitoroch či v politických debatách hľadáme odpoveď na voľbu najmenšieho zla. Vyberieme si postavičku, ktorej ako-tak dôverujeme a vyrážame s ňou do boja. Bary, krčmy, autobusové z

  • 25. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 48
Rozhodnutie a strach

Pavel Baričák

Rozhodnutie a strach

Je začiatok roka a mnohí z vás určite stoja pred novým rozhodovaním. Ozýva sa strach, neistota, váhanie. Áno, veď táto spoločnosť je preborníčka v učení strachov, nečudujte, že je to v nás. Stačilo si čítať fejsubukovské priania d

  • 5. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Patálie u zubára alebo drak (sa) vracia

Pavel Baričák

Patálie u zubára alebo drak (sa) vracia

- Horná osmička vám rastie do susedného zubu. Musí ísť von! - zavelila chladným tónom moja zubárka. - Ale ja to tak necítim, veď ani jeden z tých zubov nie je pokazený, - jachtám za telo, ktoré striaslo. Veď o hororových trhačkách

  • 29. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 16
Bratislavská železničná stanica

Pavel Baričák

Bratislavská železničná stanica

Nedeľa podvečer. Vystupujem z 93-jky, vraciam sa z knižného veľtrhu Bibliotéka, kde vládol štyri dni pokoj, oceán kníh, úsmev, intelekt. Dobre viem, že železničná stanica bude vyberať mýtne. Či prichádzate alebo odchádzate z Brati

  • 7. nov 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 20
reklama
SkryťZatvoriť reklamu