reklama

Ak chcete pomôcť, ja svojim dielom pomôžem

Mesiac máj chcem venovať benefícii (okrem asi troch akcií, kde som prijal pozvanie už dávno a bude sa jednať o bežnú komerčnú prednášku) a tak budem prednášať zadarmo. Predstava je takáto:

Písmo: A- | A+

- Potrebujem priestory pre 100 až 200 ľudí plus zvuk pre jeden mikrofón.

 

- Pôjdem sám, bez Ďuriho Hnilicu a Miška Kulicha - preto ten nenáročný zvuk.

 

- Na akcii môže vystúpiť lokálny poet, či muzikant (v tomto prípade by sa muselo myslieť aj na jeho ozvučenie) - pomôžeme tak zviditeľniť sa začínajúcim. Tieto tvorivé bytosti musí navrhnúť organizátor :-)

 

- Prídem bez nároku na honorár.

 

- Príjmem len tie mestá, v ktorých som nebol pred časom, teda pred mesiacom, či štyrmi (nebrať ako pevné pravidlo - ak vás niečo napadne, píšte).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 

- Ak budem vedieť mesto, v doobedňajších hodinách môžem odprednášať väznicu, resocializačné zariadenie, či rozprávať pre iných ľudí, ktorým by moje slová pomohli - toto pôjde v druhom slede - ak sa odobrí nejaké mesto, budem cez túto stránku o ňom informovať. Potom sa môžu ozývať tí, ktorí by mali nápad na doobedňajšiu akciu, teraz mi teda ešte nepíšte.

 

- Pošlem žiadaný počet plagátov na moje trovy na udanú adresu.

 

- Môj diel zodpovednosti bude iba prísť, odprednášať a odpovedať na otázky - druhý diel zodpovednosti ohľadne organizácie prevezme strana, ktorú týmto statusom hľadám.

 

- Navrhujem dať symbolické vstupné 2 až 3 eurá plus dobrovoľné. Všetko, čo sa vyzbiera, odovzdá sa na nejakú dobrú vec. Nebudem ju navrhovať ja, ale nech ju navrhnú tí, čo ma pozvú - lebo vy vaše mesto, situáciu ohľadne slabých rodín, zvierat, krajiny, zdravotných, či sociálnych medzier, dobročinných spolkov atď poznáte najlepšie. Nebudem to vstupné ani vyberať, počítať - nič. Tam bude musieť domáci organizátor mať človeka na vyberanie vstupného a bude to plne v jeho kompetencii. Mne stačí povedať len záverečnú suma a komu sa dá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

- Tieto moje vety nech sa teda dostanú do uší starostov a primátorov miest, mestečiek a väčších dedín, riaditeľov a riaditeliek kultúrnych stredísk, kultúrnych pracovníkov, šikovných ťahúňov rôznych benefičných a pomáhajúcich spolkov, ktorí by boli v súlade s týmto zámerom a zo svojej strany odpustia zasa náklady spojené s platením priestoru, energií, zvuku, ľudí, výlepu plagátov.

 

- Predstavujem si tieto "májovky" ako otvorené debaty o všetkých veciach, ktoré vás trápia - od zdravia, vzťahov, psychológie, výchovy detí, nehojnosti, spoločenských problémov...

 

- Ak som týmito vetami vo vás prebudil inšpiráciu, píšte mi do správy. Neposielajte mi tam linky, maily, či webové adresy na kultúrne domy, ľudí, ktorým by sa peniažky zišli, či neziskovky - budem komunikovať jedine s tými, ktorí sa sami ozvú a to s konkrétnou predstavou akcie - vybavenie priestoru, návrh cieľa zámeru, prebratie zodpovednosti za svoj diel aktivity a organizácie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Ďakujem za šírenie a posunutie "aktívnym a tvorivým". Dialóg, tolerancia, mier.

 

- Všetky nápady sem: hirax@hirax.sk

 

Paľko von V mesiaci lásky pomáhajko

 

 

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu