reklama

Baričák, ak z tohto niečo bude, tak si ma nepraj! (2. časť)

Celá naša partia si po tej Erikovej záchytke bola istá, že nás všetkých vyrazia zo škôl ako mačence a o vysokej škole môžeme iba ak tak snívať. Tajní sa zo mňa vtedy snažili vydolovať všetko o známych martinských „firmách“,

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

ale robil som sa sprostým, prípadne som im servíroval všeobecne známe historky. Pýtali sa ma aj na ľudí, ktorých som vôbec nepoznal, a tak padali vety ako:
– Poznáš Cylindra!?! – hustil do mňa vyšetrovateľ.
V duchu som sa síce pochechtával nad celou tou pitoresknou situáciou, no navonok som hral „slabého chlapca, ktorý má monštruózny rešpekt i strach v jednom a chcel by ísť čo najskôr domov za mamičkou pohrať sa s plyšákmi“. 
Vyzvedali sa, kedy a kde som sa s Erikom spoznal, kto je v partii, čo robíme vo voľnom čase... Samozrejme, že sme si všetci „historky“ dopredu pripravili. Vychádzali sme z otázok, ktoré vyšetrovatelia kládli na výsluchu chalanom pred nami. Tak som odpovedal tak, aby sme si neprotirečili. Keď sa ma pýtali niečo „nové“ alebo sa pokúšali ísť do detailov, odpovedal som, že si „nepamätám“.
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu