reklama

Oco, máme cibuľu

Utorok som si vyčlenil na Samka. Nepracujem, som s ním a utužujem vzťah otec-syn. Dnes pred raňajkami sme vyšli do záhradky odtrhnúť cibuľové cíby. Cestou späť sa Samík zohol a vytiahol cibuľu kvetu a vraví mi: - Oco, máme cibuľu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Dal som mu prednášku, že toto je okrasný záhon a nech už z neho nikdy cibule kvetov neťahá. No on stále opakoval:

- Ale ocík, máme cibuľu, - a kukal na mňa tými jeho nádhernými veľkými okáľmi.

Už mi začalo dochádzať, že to má nejaký súvis. Potom sa mi v mysli vybavila včerajšia príhoda, kedy za nami prišla Sárka a plakala, že ju niečo poštípalo. Povedal som žene, nech jej to natrie šťavou z cibule, na čo mi ona odvetila:

- Nemáme cibuľu.

A teraz tu predo mnou stál takmer trojročný synček a držal v rukách cibuľu z kvetu a opakoval:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Ocino, ale máme cibuľu.

A ja som ho konečne pochopil...

 

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu