reklama

O jari, ktorá nepríde

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jeseň pustila žilami,
mračná sa oduli do sychrava,
ja som mal v duši potopu.
A ty ma už vraj nepoznáš...

Námestie zamrzlo,
len cigáň s husľami sa tváril,
že mu je teplo.
Vložil som všetky spomienky do mince,
pustil ju.
Vtedy niekedy slnko na súde zaklamalo,
že nás nikdy nevidelo ležať šťastných na lúke.
I mesiac sa pridal,
že pod jeho krídlami naše bozky nepadli.
Aj tých si poštvala proti mne...

Ľudia predali Vianoce do Poľska,
ja som lámal pečeň cez koleno,
spitý hlavnému neveril.
Tvoj status sa krvavil, že si vo vzťahu,
kým ja som sa tackal do tmy...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nejaký blázon z najvyššieho balkóna
na mňa hulákal,
že taktiež čaká na jar.
Nechal som ho v tom.

Buďte šťastní, Hirax


Aktivity Hiraxa:

Od 5 decembra do 31 januára 2011 výstava Hiraxových fotografií z Nového Zélandu v martinskej kaviarničke Kamala. Pozor, nejedná sa o žiadnu "galériu". jedná sa 14 záberov, ktorými sa autor snažil vystihnúť túto krajinu.

Streda, 8. 12. 2010, 17:49, Bratislava, Svet knihy - Bene Libri (v centre mesta, Obchodná, druhé poschodie). Hiraxov krst knihy fotografií z Nového Zélandu + krst knihy Olivie Olivieri Uletené rozprávky pre veľké deti a malých dospelých. Olivka si prinesie tajného krstného, deťom sa budú rozdávať darčeky, Paľko Sraľko Novozélandko povie pár slov o tejto nádhernej krajine. Chlebíčky, vínko (pre rodičov), detské knihy (pre deti) zabezpečené. Spomínaná kniha je zároveň maľovankou, môže sa do nej čarbať . Čo môže, musíííí :-)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Štvrtok, 9. 12. 2010, 17:44, Martin, Kaviareň Kamala. Rozprávanie a premietanie Hiraxa o jeho potulkách Novým Zélandom plus krst jeho knihy fotografií Nový Zéland z tejto nádhernej krajiny.

Utorok, 14. 12. 2010, Žilina, Vysoká škola, čítačka a beseda s Hiraxom o mieste médií v spoločnosti ako silná zbraň Matrixu.

Štvrtok, 16. 12. 2010, 17:31, Martin, Kaviareň Kamala. Stetnutie "špinavých" básnikov: Ján Marton (predstavenie jeho druhej zbierky Eskimák na korze + debutu Žviot nie je pes, ale suka), Tomáš Hrubý (zbierka Dieťa osudu), Ľubica "Lju" Mesarošová (zbierka Se/zóna pokušenia) a Pavel "Hirax" Baričák (zbierky More srdca a Nech je nebo všade).

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Štvrtok, 24. 12. 2010, Miesto: všade, Vianoce, šalát, ryba, láska :-)

Na všetky akcie vstup jeden úsmev.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu