reklama

Nesklam ju, lebo ináč budeš musieť vyhľadať pastora Reného (39.sek)

Objednal som sa k numerologičke na konzultáciu. Budúcnosť ma nezaujímala, lákala ma informácia, čo bolo medzi mojou a Natáliinou dušou v minulých životoch. Či sme sa stretli a boli už niekedy v minulosti partnermi. Ak áno, chcel s

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

X+

Možno bolo moje tušenie mylné, ale vo vnútri mi vyrástla sopka, ktorá s prehľadom a istotou masturbujúcej ruky vybuchovala mraky dymu zvestujúce, že sa s Nat poznáme už tisícročia. Z akéhosi dôvodu nás to k sebe ťahalo takou silou, že stačilo na chvíľu nedávať pozor a mali by sme na čele modrinu po zrážke. Nebola to obyčajná magická človečia zamilovanosť, ale vyšší stupeň príťažlivosti mimo nášho ovládania a vnímania. Ten magnetizmus nás lámal ako znalec umenia gýče. Keď sme neboli spolu, bral nám úsmev z tváre a energiu z tela v takom množstve, ako nám aj dával.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mal som obrovskú chuť Nat podviesť. Ale iba s ňou! Bol som v nej a ona vo mne - neustále, aj keď nás delilo množstvo kilometrov. Dýchal som len preto, lebo som si nahováral, že je to vzduch, ktorý vydýchla Nat. A mne ho privial radosťprajný vietor, takže v tom momente som dýchal ju. Milovali sme sa v snoch, ktoré si ani jeden z nás ráno nepamätal. Ale v našich srdciach zostal vštepený každý detail z premilovanej noci, ktorá sa pre nikoho neskončila orgazmom, aby sme sa na seba tešili aj ďalšiu noc. Obaja sme vstávali omámení láskou, ako keby sme si ju pichli z ampulky do žily.

V realite tohto sveta sme sa však fyzicky nemilovali. Nemal som strach zo zákonov našej republiky, na tie som kašľal. Chcel som, aby mi Nat verila, že ju ľúbim čestne a nie kvôli jej telu. Ona však bola neustále chtivá a veľakrát ma prosila, aby som porušil svoje rozhodnutie a dokončil aj túto poslednú stránku nášho bytostného splynutia. Odolal som. Zostali sme len pri pettingu a nekonečných erotických hrách a ja som to nikdy neľutoval.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Raz za týždeň-dva sa nám podarilo na pár hodín objať, vybozkávať, napiť sa zo zreničiek milovanej bytosti a znova sa nadrogovaní rozísť. Kto sa chce stretnúť, cestičku si nájde, aj keby celý svet prisahal, že je to nemožné. Milenci tento zákon dobre poznajú.

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu