reklama

Mlčali (40. sekunda = 10. kapitola)

- Kde si, ty somár? - osopil sa na mňa basák Slavo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

- Zdržal som sa. Telefonoval som, - odvetil som mu, keď som vkročil do skúšobne.

- V poslednom čase stále meškáš. Čo si sa zaľúbil? Alebo si začal chodiť na pokec kvôli sexu? - nechcel si dať pokoj.

- Prepáčte, ospravedlňujem sa, - povedal som.

- Rozhodli sme to za teba, - pridal sa Filip.

- Čo ste zasa rozhodli? Ideme zahrať tri pesničky na playback a podporiť tak volebnú kampaň nejakej neonacistickej strany? To by ste ma už fakt nasrali, - srandoval som. - Ale u vás je aj toto možné. Jeden deň pre stranu zelených a druhý deň s úsmevom pre fašistov. Hlavne, že dostaneme tridsať strieborných, - nepáral som sa s nimi.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Ideme hrať na Pohodu, - snažil sa mi niečo naznačiť Peter.

- Veď to je dobré, nie? Ale čudujem sa, že nás volajú tak neskoro. Veď už je začiatok leta, - dumal som nahlas.

- Niekto im vypadol, - vysvetľoval mi Filip.

- No a čo teda? Pozeráte sa na mňa ako baktéria na mikroskop.

- Nepôjdeme na ten benefičný koncert za slobodný Tibet, - rozuzlil mi celý problém Peter.

Dobre vedeli, aká bude moja reakcia. Ten koncert som vybavoval ja. Sľúbil som organizátorom, že prídeme iba za cesťák, čo bolo v momentálnej situácii a pri rastúcej sile mena našej kapely vďaka rotujúcemu hitu v médiách viac než zadarmo. Presadiť tento koncert vo vnútri kapely a za týchto podmienok ma stálo heroické úsilie, ale všetci nakoniec súhlasili. Teraz ma kopli týmto rozhodnutím do vajec a snažili sa ma mlčaním presvedčiť, že ma to vôbec nebolí, i keď mi bolesť deformovala tvár. Oči mi vyliezli z jamiek, spustil som to na nich:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

- Jebe vám?! U koľkých ľudí si to chceme ešte pokaziť? Prečo tam nepôjdeme?! Chcem počuť jeden rozumný argument! - nahnevane som kričal na celú skúšobňu.

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu