reklama

Mohol by si sa ešte párkrát zachovať ako chrapúň a ohnúť ma (22.kp)

- Suknička, musím sa s tebou rozísť, - povedal som pokojne. Pozrela sa na mňa a položila príbor vedľa taniera. Nevyzerala, že by to morčacie soté chcela ešte niekedy dojesť. Sedeli sme v peknej, nóbl reštaurácii. Asi pekelne drahe

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

- Tak preto si si nič neobjednal, - povedalo prezieravo Suknička.

- Nie, nemal som chuť. Teraz ma to napadlo, tak ti to hovorím, - pokračoval som.

- Xiastro, ty žartuješ ako vždy, - usmiala sa a dotkla sa znova vidličky. Asi začínala vetriť, že čas hodiť nejakú tú kroketu do úst ešte nakoniec príde.

- Tak dobre, žartujem, - usmial som sa.

- Hehe, ty moje slniečko, veď nám nič nechýba, je nám spolu krásne, - odvetila a začala sa opäť šermovať s mŕtvym vtákom ležiacim na modranskej keramike.

- Žartujem, ale zároveň to myslím vážne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

- Tak počúvam, - povedala Suknička a príbor nadobro položila do polohy: Už nechcem a nebudem ani za sto rokov. Odneste to, lebo môjmu partnerovi preplo. Idem si to celé vypočuť, aké je to vážne.

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu