reklama

More srdca (muž)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Perla stiekla po líci, krku, tele
sťaby dieťa orkánu mojej duše.
A za ňou ďalšia a ďalšia...
Potoky vsakovali cez hruď
a znova rezali srdce
v nekonečnom kolobehu bôľu.

Poď, braček, chyť ma za ruku,
doveď k brehu mora,
kde znova budeme
stavať hrady z piesku.

Lenže teba nikde
a ja tu ako šialenec
za nočného burácania vĺn
tackám sa a plačem.

...

Ráno ma našli námorníci
ako obhrýzam kmene stromov.
Nevedeli, že takto blázni
ďakujú vesmíru.
Sadol som do loďky
a odišiel.
Hľadať.

Buďte šťastní, Pavel "Hirax" Baričák

Najbližšie aktivity Hiraxa:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Piatok 14.8.2009 o 13 hod, čítačka, hudobný festival Hardfest 2009

Sobota 15.8.2009 o 14 hod, čítačka (+ poét Jano Marton), hudobný festival Hardfest 2009

Štvrtok 24.-25.9., čítačka, Prešov, Literárny festival "Prešov číta rád"

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu