reklama

Keď vypiť horký blen, tak pomaličky a pekne do dna (15.kapitola)

Začalo sa to vracaním. Začalo jej padať z tváre, ale nahovárala si, že ju asi bolí brucho a že niečo nedobré spapala. Klamala sa. Až keď pochopila ten fatálny omyl, začala vracať na život a na mňa. Keď sa jej zdalo, že už povracal

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

– Neviem... prečo? Ale podľa zafarbenia tvojho hlasu odhadujem, že mi ideš povedať niečo nepekné. V poriadku, v poriadku, som samé uško-bruško, – žartoval som. Netušil som, že mi ide fúknuť otravnú šípku do ucha.
– Nie, nie je to nič nepekné. Naopak. Keď sa niekomu oznamuje, že sa stal oteckom, tak je to pekná udalosť... – vyklopila druhá strana vlečku nepochopiteľnej absurdnosti do môjho ucha.
Šípka mi vletela do ušnej dutiny, presvišťala zvukovodom a šikovne sa cez bubienok pretransformovala na prelet jemnejšími cestami nervového vedenia, aby mohla nerušene doniesť svoju ukrutne boľavú informáciu do môjho riadiaceho centra. Neklopala a nečakala, kým jej sekretárka otvorí dvere – rovno ich vykopla. Nedala jej čas, aby sa jej spýtala, či si dá kávu. Ochranku postrieľala, schmatla toho môjho najväčšieho, totálne prekvapeného, sediaceho za obrovským dubovým stolom, za kravatu, utiahla mu ju až sčervenal a napľula mu do ksichtu: „Počúvaj, Bobe, nabúchal si ma! Uvedomuješ si, že si dojebal tri životy naraz!?!“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu