reklama

Chodník býva často krivolaký a smutný (10.kapitola)

Prvé zabúchanie na stenu od sestry Siastry som síce vnímal, ale nemal som energiu odpovedať. Zakomponoval som ho teda do sna. Keď som zhodnotil situáciu, že už som hore, teda späť v tomto krásno-smutnom svete, zabúchal som na

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

X+

– Tak čo sa stalo? Kým mama odišla do práce, dala mi za úlohu tou najjemnejšou formou z teba vytiahnuť, prečo si včera prišiel tak neskoro a v takom stave. A samozrejme, prečo si tak skoro doma z nemocnice, keď si tam mal pobudnúť ešte nejaký týždeň, – začala na mňa Siastra zhurta.

– Pohádal som sa s doktorom Krivým, podpísal vlastný odchod a zbalil sa. Potom som stretol Sukničku. Niečo sme vypili, pofajčili, prekecali..., – odvetil som pokojne.

– Pofajčili? Kto je Suknička? – spýtala sa prekvapená Siastra.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

– Suknička? Jedna baba. Je v pohode. Neboj, žiadny sex, Mislane mi vypĺňa celú hlavu...

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu