reklama

Každá choroba vzniká v hlave (8.kapitola)

Izba obelela od bielych plášťov, ktoré ju naplnili a inteligenčný kvocient oblizol plafón. Podľa rozdaných diplomov, životných skúseností a odžitých rokov som bol v miestnosti najväčším hlupákom ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

X+

Pri príležitosti rannej vizity sa plášte zhŕkli okolo mojej postele. Rozprávali mŕtvym jazykom zníženou hlasitosťou o mojom chorom tele. Ako keby som nemal nárok počuť, čo so mnou je. Pripadal som si ako maličký pavúčik v najspodnejšom regáli špajze, ktorý si tkal svoju pavučinu tesne za plátenným vreckom s cibuľou. Nikto sa neunúval povedať mi aspoň pár slov: Umierate, či: Budete žiť. A tak som sa spýtal sám.

– Páni doktori, aký je postup mojej ďalšej liečby? Dlho ste mi nepovedali nič pekné...

– Mladý muž, poviem vám to rovno. Sme z vás bezradní. Vybrali ste druhú sadu silných antibiotík a napriek tomu sa stále sťažujete na pálenie pri močení a divný pocit na pravej strane v oblasti obličky. Je to znamenie, že veľké bolesti sa určite vrátia, – spustil plášť Krivý, – práve sa tu radím s kolegom, že jediný následný krok, ktorý prichádza do úvahy, je aplikovať sondu cez močovú trubicu, ktorá sa dostane až k obličke a dopátrame sa tak k ďalším potrebným faktom.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

– Robí sa to pri lokálnom uspatí? – spýtal som sa.

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu