reklama

Jak Macek na vlastnej koži vyhoreu (den páty)

Labuť černookatá, spanilá to diva mojich snov, vieš že ma činíš duševným nadčlovekom? Nietzche zabil Boha, ale stvoril teba – inú satisfakciu vďaka batohom lásky čo mi dávaš už ani vykonať nemohol. Sem iný King-kong a tak se cítim i ve vnútri. Píšem ti teda milá z druhej strany zemegule, kde slnko vychádza celý rok v rovnakom čase i tak zalíza za mrak. No celý sem z tego pif-paf.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Stal sem se ti rezistentným. Semprietokový ohrívač alkoholu, meňáci ho permanentne dvadsaťštyri hodín nakyselinu močovú. Nič mi už nerobí, bo stále tento lík užívam v hojnýchdávkach. No prestáva účinkovat. Už len dúcham, že odtálto nepôjdem rovno naprotialkoholické na Černú horu, Montenegro zdravím ťa!

Sem sa ti z raňajok vracali pozerám, že sem si ti místo kreditky izbovej sebral kreditku uterákovú. Nonačo vyrobil tie kartičky na uteráky? Veď kto by kradol tie zaolejované modrieplážové osušky, keď na rume sú krásne bíle, né? No čudní ludzé ti tu padajú zežien. I šou sem ti ja na recepcióne. Takja mladá – eštes nedokončeným vývinom pŕs, už len pehy nech si na trhovisku u nichv džungli kúpi a je Nemka kompletka – ti tam stála. Chcela číslo rumu. Semti ho jej radšej napísal na telefónny zoznam. Už to sa jej neľúbilo. A potomže vraj, či sem ti ja syr Macek. Ale reku dievčička, takého ti ja dám ementálu!Sem mi do mojich kopýtok novú kreditku strč! Čo nevidíš, že idem z raňajok,kde sem zjedol nie málo a toatlét sa už mocne na mňa pýta?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Sem bežau, by sem aj tegofúzatého Ďurindu na bicykli predprehol. A či ti tam tá mrcha v bielejzástere neukladala v mojej izbe trencle? Vždy keď sa vrátim po obede z pieskoviska,nič nenájdem porozhadzované, tak akosem si upratané nechau. Že jeden uterák z tých dvadsiatich, čo mi dali dokúpelne, hádžem na zem, lebo mi chýba koberček keď sedím na veľkeja rozprávam sa sám so sebou v mozgu, to nevie? Stále mi ho berie,upratovačka jedna zhorená. Že ten koberec v izbe krivým preto, lebo pchámjeden roh pod húpajúci sa stôl. Šalí ma, keď sa ľakťom opieram oň, lebo práve rozmýšľamurputne jak keby som lík na ajds hľadal – ľudstvu cem pomôcť a on sakyvoce. Jeden obraz stále otáčam do steny, lebo mi zavesili do dutinky hotelejmne pridelenej dva rovnaké, somári ušatí hlúpi. Sem aj rozdiely hľadal ma týchpictures, ale fotky to sú. Teda ak nerátam tie fľaky zanechané od prechodcovbývajúcich v tomto stane predomnú. A to ona na mne nevidí, že ja chlap sem, čo bordel znamená poriadokpre neho? Že by tie chýbajúce mačky, čo si spod pazúch sekám mačetou, juzmýlili? No napíš mi, čo si o tommyslíš ty, kačička moja znotovaná Betohovenom. Zamilovaných ťuk-ťukov ti zakýbel posielam na zobáčik tvoj pevný mladý dráždivý milovankovaný. Jej peknehutorím – teraz ako tej izbobabe dumám – že „šic-šic“, gazajbajter haitskýupratovačský, zmiz! Macek ide srať, chceš tu podochnúť? Ti nestačil ten balets fénom v doprovode chemického útoku? Niečo zas seňórovala, ale ibaraz sem si prdol a už jej nebolo. Alone sem zostau sám. Reku kým ze mňa trusvypadne, bež si zatál pre masku plynovú, ak mi chceš tak silou mocou dorobiťtie labute z uterákov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pinzetu sem ti v piesku naplaya plážovej našou. Trčali ti jej klepetá, vraj ber si ma Macek, hutorí mi.Tak sem si ti ju vyhrabal, za pár sekund bola v mojich hrabliach. Počkaj chvíľkumilovankovaná, idem sa do vĺn vysýkať...

Tu sem, ty si de? Trvalo mi to, šielčln. Sem sa sústrediť nemohol, nešlo mi pustiť. No reku s morom sem sa tija dosť pohral, i hrad sem postavil na brehu – detí iný kúdoľ bol pri mne.Dychčali mi do ušú jak cigánčence keď jaštericu nájdu, idem sa reku s teboubaviť. To ako sem tej pinzete oznámil mysliac to vážne. I začal sem sa tis ňou oberať. Ty, za pár obláčikov sem ti bol jak zachránená obeť popožiari. No chemoterapia hovno! Hneď sem ceu vyspídovaného narkomana, čo štyričiary fúkol do seba veľké jak cestné bíle čáry na prechode pre chodcov-dôchodcov,vyzvať na súboj v trhaní chlpov. Hocijakých. Aj z nosa.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Počkaj milá, slzu idem vypustiť.Patrika Švajzeho sem ešte zdržal, no animátori pustili ďalší trek z filmuo Robinovi Húdovi. Tá pieseň ma dostala na dno smútku. Iný nanuk bolestiolizujem. Oči mám sklenené jak Macko Pu gombičkové okále. A tie dveprišité kukadla mu slzia jak keby si štiplavou paprikou rohovky potrel. Mojuhlavičku smútok opanoval a srdienko v mojom hrudnom koši búchajúce i lentebe patriace, ti ma pri komnate, či pri komore – do riti – pichlo. Jak palicouna štrikovanie keby ma niekto štopol. Chýbaš mi veľmo. Zjem ťa aj s kôstkou,broskyňka moja motivačná. Sladunká si jak Bonpari s karamelom. Chutíš mi,vieš to? Moja láska k tebe dosiahla úroveň nekonečnej ležatej osmičky. Chodímjak myš v labyrinte z teba tam v sebe. Ale veď už len týždeň vydržímdovolenkovať i vojdem na rodnú hruď, do sprchy, do teba, do mov. Už je dobre,sem sa z tej romatiky vyutieral do palmových listov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tu sa ti mi zjavil Mexičan,čo dovracal tie ruže pod balkónom mojim ze slifky, čo nevedel piť.I spustil ti na mňa rýchlo, jak keby sem ja slovniky madrické v nocipožral. No a to on nevie, že za tmy ja funím, chrápem, veštím sveturozprávaním, útržkovite fučím, sliny púšťam do vankúša temeperamentnesfarbeného indiánskymi motívmi a na študovanie slovníkov translátorskýchja nemám čas? Vravím mu: Pedro, zastav sa tučniak, kaktusový brat môj tekilový!Nerozumiem ťa ani za mak trávu kokaín heroín – veď sem trízvy jak astronaut. Nevidíš,že rovno stojím? Sem sa museu totiž postaviť, tak ma tie zmiznuté obočia pálili.Kolesá prechádzkové okolo lehátka robím, nech sa do mňa vác vétor opiera,chladí ma, nevidíš to toreádor chilly mexický pálivý, priateľ môj vyžratý, natej pečenej zelenine sa ti jak podarilo tak vyžrať, he? Choď zobrať džina, nechnám niečo splní.

Keby si ho videla ­– ináčšprintoval! Šlapkami zahadzoval, pätami sa ušných lalokov dotýkal. A tonie z túžby športovať, to piť sa mu celo. No čo, zdržím, obetujem sa,vypijem, poteším seba, jeho, okolie, Slovensko, Mexicó, Zem, mliečnu dráhu,svet, vesmír, Boha, seba – ááá, už sem zasa u mňa, hehe. Iná sľučka,čo? Filozofujem tu, jak politik – tisíc slóf a nič sem nepovedau. Zakážemsi ja toho Jurgena i dialógové okná s ním cez erpéčku maj-tajovú. Akpríznaky nezmiznú, sľubujem ti kvetinka moja na lajne rastúca, bohyňa radosti –na milión vlakov kisskov ti zasielam poštou pre teba. Moderátorka moletnádôchodcov pantajúca, mňa nepriťahuje sexuálne tak jak ty, to pravdu ti píšem.

Pedro je nizunký mexikánskyFantoci. Iný fyziologický model, hehe. Bruško hompáľa so sebou po tom svete jeho mexikánskom. No smiechoterapiu užívajak ja, to ma teší. Preškoda, že ho nevidíš i ty. Cez monitor sa do svetavybrať nedá. Fúkajúci piesok do naolejovanéj predkožky, hehe sem sa nechauunést – pokožky samo sebou – musíš užiť lajf. No už je tu Pedro, ideme chlomtaťľadovú papájovú drť s nepodarenú licenciou našej borovičky. Džin trpký tu je jaktrnky surovie.

Sem sa ti zobudiv na lehátku spotenýjak keby sem v neopréne spau celý deň. I pálil ti ma celý človek. Červenýsem jak rak na žare opekaný. Okolo lehátka kelímkov sa váľalo, jak keby tufestival Pohroma tri dni zúril. Kaščák s ľadom i bez skladu – musel semten džin piť jak Rus po zemetrasení. Od žiaľu, že mi chýbaš, podkovička moja. Prešťastie sem ťa stretol, viem to terazky už na istotu.

Hneď sem na rum utekau – ako niena drink, ale do diery, kde mám posteľ – myslím, teda sem. Ani nefiem, kde saPedro štiplavý to friend môj feferónový bachorový fúzkaty Mexico city moje bezteba ranené sú, vytratil. Asi odišou s Džinom. Do fľaše sa vtiahol, keď miDžin prvú opicu konečne splnil.

I žeravý sem jak pahreba. Zavíjamtu jak kojot ranený, kosákom roľníkom omylom pri zbere šampiónovv skleníku hubovom do hrudného koša dobre trafený. Pozerám na oľapovacíkrém, čo sem si včera od tých domorodcov za americké peneží gaunerské sí-aj-ejvymenil a tam ti stálo že „after sun“. No ja kokot nevidiaci! Slepáanakonda do mojej kože sa obliekla, na mňa sa zmenila. Nerozmýšľajúci sem! Takja sem sa to gebril s faktorom zero proti tým lúčom smrtiacim – veď ajMadona nechodí po slnku hore bez s tými jej štyrkami, ja hlupák, vím to. A Jacksonuž vôbec nechodí. Vraj to škodí nohám. Tak ja sem sa ti vytíral s faktorom– neuveríš mi – nula celá nula! Sem to ja ale mozgová nula. A bou sem na tom pekáčí štyri hodiny cez ten najväčší výpek.Drbne ma tu! Lítam po izbe jak raketa pentagonská. Panthenol si ze mňa robí prču,nezaberá. Veď to by iný otrok museu byť, aby túto skoro rovníkovú pec teraz namojom kožnom obale sa rozvaľujúcu utíšil. Čo sa dotknem telíčka, to bíla bodkana červenej pokožke zostane. Pod sprchou sem ti bou pol hodinu, teraz tu ležímjak motýľ vypreparovaný. Prišpendlený o posteľ som i súžovaný páľavouvonkajšou. Trasie ma od zimnice jak mušie krídlo vetilátor. Zomieram, lások môj.Poď mi pohladiť tvojou rúčkou jemnuknou sťa by z hodvábu tvár. I očipotom zatlač mi, nech zo mňa bolesť necítiť.

No a Jurgen od vedľa teraz ešte dotego pustil z kazeťáku tie jeho šváboviny krojové pivné výskavé. Jebne matu na nečisto dobro zlo nebo peklo raj Metalinda Ročo borovičku sem lej! Diabolpríď si pre mňa i hasácím prístrojom ma zastriekaj jak semenom upokojojúcim.Masťou hojivou ma naleninuj, ľadom zasyp celú túto špajzu spaciu až po strop. Telupod dekou je už dobre, len tvár zrazu blčí. Stavy mám meniace sa jak gravidnáv prvom mesiaci. Za chvíľku omietku fľakatú začnem lízať, a ja viemčo ma napadne? Zas sem sa na vyhňu premenil. Horííím!!! Klíma vrčí jak besnásuka v záhrade vynervovaná, ale chlad z nej nikde. Čo si ty za atrapuplechovú? Ťa vymením, zvesím zo steny krivej, klinca nepodareného ti naháňam! Hneďako sa zas naučím chodiť – ťa odpojím od elektriny i zanesiem do šrotuk černochom do bungalova. Jurgéééén, jebe ti!?! Stíš to, lebo budešzodpovedný za to, že zhorenina moja ešte aj zošedivie! Prídem tam do bunkratvojho nemeckého, ťa skopem jak psa!! Dezén mojej tretry ti na památku doksichtu vytlačím, nech víš, že Slovák Macek iný prízrak z hôr bol. Ani polobotómii mozgu na mňa nezabudneš!

Už sem hore, sem zasa zadrichmal.Smädny sem jak kobyla, keď Chuchlu živá docvála a keď jej ochranáriz priekopy neodtrhnú lýtko, aby jej život o cestu na bitúnok predĺžili.Vypil sem z lednice už všetky dve amerikánske koly. Pankáči si teraz budúmyslieť, že USA podporujem. Že ich system zalievam náklonosťou, že si ma kúpililogom. Sem aj dve minerálne vody nenásytne poprehltával. No stále se mnú smädlomcuje, jak psychopat keď sa s korytnačkou jak s angličákom hrá. Ale zobraťsi ďalšiu Alasku – čistú to vodu z bublinkofuku – von, pod ten žeravýkotúč, nejdem ani za toho anciáša. Vodu kohútikovú nám Gabriele delegate derblonde von Deutch slopať zakázala. Ale ja ju seriem. Glg slifky ako dezinfekciana pol litra otrávenej vody – takúto receptúru proti smädu sem si ti janaordinoval, aby sem prežil muky smädu. Veď keď už skapať, tak je jedno či naugrilovanie, alebo na brušný týfus či slinifku. Ale kým mikrovlnku na oblohenezahalí tma, nechytím sa kľučky izbovej – to ti prisahám ovečka mojakrásnovlnná, rozprávková. Nevýjdem von k zdroju pitnému – pod ten žeravýkruh, kým sa mesác na mňa nezaškerí.

Nešou sem ani na večeriaka.Nechutí mi kŕmiť sa, ale vody sem vypil za tri čižmy gumákové, pätnásť litrové.Na šťastie sem nekuckal, takže sem asi nechytil tak silný úpal, jak ten Hus s Palachom– bratia to plameňoví. No už ma mrle berú. Ja sem ti určite z divých vajecjak učiteľka vždy o mne vyprávala v triede. Ešte dnes niekam vyrazím,dvere na kasíne rozrazím, zážitky i spomienky dominikánske nachytať matlačí. Sem ti bou ja iný čirkáš, keď sem iba pár rôčkov mau. Sme ti šlis mamkou i apom na piknik, no iba moje léťace sandokanovské vláskydetské bolo po parku videť plachtiť. Strážca dozorský, dreviny vzácne parkovjestrážiaci, mi len kolečka počítal, drobizgu jednému šantivému. Moja maminamohla zesť kelo cela, no i tak štíhla bola jak cívka bez cvičenja i diétlen z behania za mnú. Jak keby na droge extásovej terminátorovskej kojenýjá sem bou. Fáťo bou vegeťák, flegmoš. Ten by s pohárom vína v rukeza mnú nikdy nebežal. No beriem ja slamák z vešáka, musím ísť kožu spálenúprevetrať.

Tak sem sa ti na discoteque jadotrepal, jašterička moja ospevovaná – chvostík mi vždy dávajúca. Už ich mám zakýbel. Asi nech si pamätám, že na mňa neustále myslíš v dušičke tvojej rozmerovomalej (no v skutočnosti to obrovsky piják sajúci a pomáhajúci ľuďomi mne dokrízovaným je).

Tentoraz ti tam aj nejakých desaťludé bolo, ako v tej kraviarni na danc teraz myslím. Všetci slopali pripulte. Len dve Nemky sa ti exhibionisticky nadŕdali na parkete. Jedna takábacatá, hore vyvinutá, s kerkou lebky smrtiacej nad riťou. Druhá vysoká,zatál bez operácie v okolí brafiek i s kerkou ružičky (henounakechlenou) na pleci. Zaujal sem strategickú pozíciu, takže keď si šli doliaťpoháre, museli keľo mňa prejsť. Sem sa im prihovoril, že reku vkusne stepočmárané, tak koitusne. Boli to slovné akvabely, pretože úplne naraz spraviliveľké nemčúrovské „pchééé“, čo mi oriešok v hlave mojej dubovej preložilako telegram: Sedlák - stop - Zakop sa pod zem - stop - Bilión výkričníkov -stop. Reku bežte mi do piče, misky namyslené! Takto porádnu jebačku – chlpyvzduchom lítajú – nikdy veru nezažijete, keď budete porádnych chlapov od sebaodeháňat. Orgazmus len v sprche zažujete, ale to je úplne iné, ako keď dovás chlop se svojim ójem vejde.

No ale nezronili moju mužnosť, bosa ku mne v mžiku priplietla iná bosorka. Čiernovlasá i šikmooká bola, naopätkoch jak obušky vysokých prostitutských vyzývavých stála jak malár narebríku. Mala trošku hrubší hlas – vravím si: Nevadí, však dabing nejdeme do Modrejlagúny točiť. Prsia nichts, ale do tvráričky ti bola iné dievčatko mazlivé.Lásosek? Dúfam, že terazky nežiarlíš? Ti píšem všetko, ako sme sa dohodli, áno?Že ona Lilli a ja na ňu hneď anglánsky, že: Helou, lej ty!I zapôsobiť sem ceu, whiskej z police, čili regál, sem jejz prvéj vytríny vybrau (keď už sa tu za nič neplatí), reku drbni sikrásavica panáka. No a ona na mňa za to z vďaky nepúšťala žiadne „seňoroidnébuenosy“, ale rovno engliš dala: Sexi men here, Sexi men there, Sexi men do mňapoď ty, chcem ťa cítiť i v krke. Hlasivky mi oprav, údržbár ty na mňabeťársky sa usmievajúci. Zahraj mi klobásou tvojou i na brucho teplé midaj. No varujem ťa – nech to polívka neni z variča suchoohňového,mentolového! Hneď mi pripomenula tú socialnu pracovníčku bývajúcu pod loďkou napieskovisku. Sem jej obratomvysvetlil, reku dievčička cúvni, bo ja ti prachy nedám i keby grátis tymne chcela dať, nič nebude! Môj penis patrí mojej jedinej slovenskej čokoládke,mimoriadne narodenej kvôli mojej duši.

Že z Laosu ona je. Hneď sem sablisol jak pozlátko z nugátovej tyčinky zo zeme v chráme, že veď tona druhej strane gule je. A ona, že taký je život. Ja ti reku dobre viem,aký je život. Cítim ho girl rákosnícka na svojej uhorenej koží moc intenzívne.Jano mi ešte za stávku dlží, čo neveril, že nájdem odvahu vyorať sa sem doDominga republikového. I polovička mojej duše na Slovensku mi zostala, noplano mi je bez nej. Jej hutorím, to jesto life i život. No a potom mi hlesla, že reku: No fear, no pay, only helpwith my car. Aký sem ti ja kar!?! Osopil som sa na ňu, že urážať sa ti jej mňazachcelo bez servírky, soráč – bez servítky. Veď to si ani jak žoch naliatykombajnista Šaňo počas žatvy v kerčme nedovolí.

Ale potomvysvitlo, že má s automproblémy. Tak kde je, ukáž mi ho prstoms nechtom teleskopickým dlhýmjak špajdla z jaternice. Pozriem ti tú tvoju škatuľu železnú, na gume Goodyear sa premiestňujúcu. Strávil sem detstvo v garáží. Motory škodováckesem amatérsky operoval. Pozriem, poradím, dobrý skutok vykotím ze seba.

A tak sme šli. Kráčala ti natých pelendrekoch predo mnú po schodech strmých dolú, reku sa ti mi tu nejzebdviečička. Moc ti to nejde, si asi školením Miss world neprešla. No nič to,snáď sa vydaš, veď riťou krútiš fajnovo, išlo mi v duchovi mojom.

Jej džíp mal päť koliesa práve o to posledné – o tú rezervu, čo ju mala prišraubovanúna zadných dveriach, ma oprela v temnote, čo žiarovka ju nikdy nepreťala. A začalasa ti na mňa natláčať, po karovi ako teraz mojom. I popáleninysedemnásteho stupňa sa ti mi pri dotyku ozvali na chrbáce mojom, zareval sem jakšípom trafená godzila. Ale vác sa mi ti nezdalo, či mobilom ma ťa tlačila, čiakým drúkom? Sem ju tam medzi nohy chytil i hovädo sa jej ti tam vzdúvalo.Čo ho mala, či mal, či kieho laoského plantážnického vychudobnelého čerta naúteku aklimatizovaného v dominikánskom štáte – ti priviazaného vtákao stehno káblom od nočnej lampy mala, či čo? Či mal? Som zmätený...Keby krídla pelikán roztiahol, by mu ináč nohavice dievčenské napasované nachlatých nohách obratom krídlami potrhalcelé. Nefiem, ako to čudo prezlečené volať budem. V dvoch ľuďoch asi. Hneďsem na neho-ju skríkol, že ochranárov vtáctva pošlem na jeho-ju, nech ho-juvyriešia. Facku dostal-dostala jednu prevenčnú výchovnú brzdiacu akciu, mu-jejna celú hlavu žltú drzú transvestitickú sadla jak mucha na lep. Len takzadunelo parkoviskom. Laba dvakrát sa mi omotala okolo jej tváre,v sekunde ju mala červenú. Reku nech sa uvedomí, niekoho na budúceznásiľňovať na silu, bez opýtania. Či ty nevíš, čo je slušnosť? Jak sa normálneznásiľnuje najprv s opýtaním? Oslovím, spýtam sa a keď súhlas padne, potom konám. To neznaš? Prosto bez šermu – jáj šarmu –ma zdrapila i dostala, čo zasiala. Nech sa ma ešte raz opováži počasturnusu môjho oddychovo-notoricko-upokojúceho oslavovať! Jáj, ale hrmím odhnevu!

I šiel sem ja do skrýšemojej radšej zaľahnúť. No či sem ti pri dverách nezistil, že zas tu potrtkanúkreditku, čo do kľučky sa pchá, nemám? O polnoci sem na recepcii znovavybral sa i vysvetľoval im, že nemám ju. Že sem ju buď stratil, alebo mi ju tácundra hočiminská samsungovská ukradla pri natláčaní sa na môj skvost veľacentimetrový. Pozrel nočný vrátnik černošský – tmavý bol jak kopa uhlia ležiaciav strede tunela – do monitora i slávnostne mi oznámil, že to už bude mojatretia. Ja reku, že nech sa nebojí, že herbár nezakladám. I dal mi ti s úsmevomnovú, že nech sa polepším. Dobrý človek to bol, vravím ti, píšem ti, pusku načielko posielam ti též.

Tak toľkoto sem ti ja dnes prežil,ostrovček môj záchranný, koleso nafučané mi hadzajúci.Len terazky nemôžem buvať, bo nemám ako obležieť. Olejová vaňa by sa mi zišla.Pošli mi ju mailom i s tvojimi bozkami hojivými. S fantáziou jaklen ty máš, oázička vlhkučká moja, milovaná až do samého nebíčka. Len tebajedinú do konca biedneho života môjho jednoduchého budem chcieť. Ľabkám ťamojou lewíkovskou labkou s celého môjho – teda vlastne už i tebepatriaceho srdienka. Tvoj šťastne zaľubený do teba Macek tvoj.

Poznámka autora:

Príbeh dovolenkový poukazujúci na slovenskje i iné náturysvetovje napísau Macek, né Hirax poondený! On je hovno suché suchárovité, nevížiť jak ja! Sú to príbehy skutočné vymyslené i neskutočné dofarbené. Neuveríte,no ľudská fantasy je bezhraničená, múžete zavrít očiská i za sekundu stena Proxime Centaury, postavíte si tam house dom i žijete si. A nikdysa už nemusíte vrátiť. Neveríte? No just zažmúrte kukadlá! To vysvetľuje, prečosú psychiatrie plné zdravých ľudí i šibnutí ludzé sa dôležito po svetenadŕdajú. A vy všetci Slovenčináre i iní jazykovedci odpustite mi, noja museu som. A sprosto nadávate i vy, tak sa nehrajte se mnú, bo vásdo riťe nakopem cez interweb! Váš Macek

Váš Macek neví kedy sa ozve, bo má vela rachoty...

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu