reklama

Veľké víťazstvá prichádzajú až po rade nespočetných pádov (6.kap.)

Sedeli sme na nemocničnej chodbe. Vedľa nás na mobilnom lôžku spokojne chrápala tučná stará babka. Z úst jej vytekala slina. Predstavil som si na jej hrudi neexistujúceho slimáka, ktorý sa po nej celý nadržaný štverá. Sleduje slin

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)
Obrázok blogu

X+

Pozeral som na neho a rozmýšľal, že vstanem a rozbijem mu ulitu. Keď ja nemám vlastný byt, ani on nebude mať svoj domček!

– Si ako žula, vieš to? – spýtal som sa Mislane, keď sa slimák premenil v mojich očiach na chudobnú pijavicu bez ulity. Nech žije Castro a Kuba! Všetci rovnoprávne! Dodal som telepaticky mäkkýšovi.

– Prečo si to myslíš? – odvetila Mislane a za uslintaného chrapotu si nerušene pilníkovala nechty.

– Niektoré tvoje názory mi berú dych... Ako môžeš povedať, že keď budeš chodiť s nejakým chalanom, ktorého budeš ľúbiť, nebude ti robiť problém vyspať sa s niekým iným?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

– Ale veď on nemá právo vlastniť moje telo, nerozumieš? – vyslovila Mislane.

– Nemôžeš súložiť len tak s prvým sympaťákom, ktorého stretneš v kine, – oponoval som jej.

– Prečo nie? Keď sa mi niekto zapáči a budem mať chuť, tak rovno aj na javisku v tom kine. Ja neberiem súlož ako trest za šťastie byť s niekým.

– A keď sa ten tvoj milovaný vyspí s tvojou kamarátkou, tak to bude všetko v poriadku, áno? Chceš mi povedať, že neprídeš a nepichneš mu palicu na štrikovanie do nosa a nevyšetríš mu s ňou sliznicu?

– Prečo by som mala? Veď ho budem milovať. A keď niekoho miluješ, chceš mu len to najlepšie. Keď bude tá kamarátka dobre súložiť, tak nech si užije.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

– Robíš si zo mňa kozy..., – zalapal som po vzduchu

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu