reklama

Červenšie oči som v živote nevidel (29.kapitola)

Prišiel som k Nike. Bola v zúfalom stave. Na tvári jej kvitli modriny, ktoré dokrášľovali rozmazané a zle odmaľované šminky. Vyšla z vane, v ktorej sa doteraz močila, a keby som nezazvonil pri jej dverách, ležala by tam asi dovted

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

X+

Jemnučko som začal rozhovor. Šlo to pomaly, ale šlo to. Všetko som z nej dostal. Do detailu. Muselo to z nej ísť von, nebolo inej cesty. Nepočúvalo sa to ľahko, ale držal som sa, aby mi nevlhli oči. Mala toho v košíku nakúpeného dosť, nechcel som jej ešte viacej pridávať. Všetko sa mi to premietalo pred očami a jedol som to plnými varechami. Padalo mi to z tváre do lona, kde sa to topilo a nasakovalo cez nohavice do môjho tela. Pchal som si čo najviac do úst a každým sústom som sa modlil, aby to z nej ubúdalo a mne sa kopilo. Nevadilo mi to, bol som tam na to.
Nechcela ísť na políciu. Neverila, že jej môže vnútorne pomôcť, keby pred ňu postavili tie dve zvrhlé neľudské osoby, ktoré by z otočky nakopala z plnej sily do rozkroku a potom by ich hodila skrútených od obrovskej bolesti cez palubu zaoceánskej lode do rozbúreného otvoreného mora. Bola naplnená nezmieriteľnou hanbou a tú z nej mohol dostať jedine čas. Hladkal som ju po vlasoch, až kým od vysilenia nezaspala.
 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu