reklama

Hrášok môj sladučký? (22. kapitola)

– Ty si to sám chcel, – odvetil som Matovi. – Dal si si z Holandska poslať dobierkou „bielu vdovu“? Odnož „čierne lietadlo“? A vyfajčil si pre istotu rovno dva gramy? A teraz tu sedíš úplne dokúrený a chceš mi nahovoriť, že som si

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Raz aj v pekle vyjde slnko - titulka.
Raz aj v pekle vyjde slnko - titulka. 

X+Raz aj v pekle vyjde slnko - titulka.

„Je totálne vypatlaná, hneď som ti to vravel,“ ozvalo sa v mojej hlave nikdy nezabúdajúce podvedomie.

– Mám ti tou lyžičkou vyfúknuť pľúca? – nechápal Mat moje pozastavenie sa nad originalitou života a habarkoval mi čajovou lyžičkou pred prsiami.

– A kto bol ten vyvolený? – pýtal som sa zvedavo.

– Nejaký jej kolega. Vraj ich to chytilo po práci, a tak si to rozdali v kancelárii na stole. Skoro som zjedol perinu, keď mi to len tak povedala. Vyslovila to štýlom: „Počúvaj Mat, na raňajky spravím volské oko, dobre?“ Ona si myslela, že skutočne hráme hodinku pravdy, – dopovedal Mat a lyžička opäť pobozkala dno kávového hrnčeka.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

„Čisté tupelo,“ uchechtávalo sa moje ja, ktoré som sa snažil už nejaké to desaťročie spoznať. Žiaľ, nedarilo sa mi, aj keď som sebaspoznávaniu venoval kopec času.

– A ty si ju koľkokrát sparožil?


Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu