reklama

Ja ťa zabijem skôr (20. kapitola)

Boli sme s Ráchel zamilovaní až po uši. Stiahli sme si z neba jeden obláčik. Ten najkrajší, ktorý sa nám videl. Vyvalili sme sa naň a všetko nám bolo ukradnuté. Leteli sme sa na ňom ako americký turista v čínskej drožke na námestí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)

V tomto čarovnom opojení sme sa raz niesli mestom. A čo nechcela náhoda – oproti nám kráčal Mat, Veronika a malá Júlia. Niečo vo vnútri mňa sa začalo hlasno smiať. Uchechtávalo sa a popritom ukazovalo prstom na blížiacu sa trojicu: „Tam si mal byť namiesto Mata predsa ty.“

Predstavil som si, ako kráčam s Veronikou, obidvaja rodičovsky držíme Júliu za ručičky a oproti nám ide Ráchel so zmrzlinou v ruke. Je vysmiata ako lečo. Míňame sa, letmo sa pozdravíme a mne niekto dvadsaťcentimetrovým klincom vyšetruje srdce. Je mi nesmierne smutno, platonicky sa otáčam za osôbkou môjho oslnenia, ale tak, aby to žiarlivá Veronika nepostrehla. Nadávam si, že som to vtedy nevydržal a že som sa upol na prvú ženskú, ktorá o mňa prejavila záujem. Obrovská chyba na určitú časť môjho života. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu