reklama

Keď duši cez telo dôjde, prečo jej je zle (18. kapitola)

Vrátil som sa domov. Pred vchodom som stretol suseda, ktorý býva podo mnou. Nepozdravil sa mi. Buď sa nejakým kanálom dozvedel, že sme tú postaršiu susedku vedľa nás zabili my s Nikou, alebo neznášal Music Box. A možno sa iba zle

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

X+

Doma som vypol mobily, vytiahol šnúru od pevnej linky, vypol zvonec na dverách, zakryl všetky zrkadlá a naložil sa do vane. Čakal som Svedomie. Klop klop.

– Tak čo, už si sa ukojil? Už si sa dostatočne pomstil Nikinu neveru? Už ti je lepšie?

– Je mi stokrát horšie. Neviem, či sa ešte niekedy pozriem na seba do zrkadla.

– A dokážeš sa Nike pozrieť do očí?

– To neviem. Ale sebe sa neviem a už len to je zlé pomyslenie.

– Pripomeniem ti jedno pravidlo, ktoré si ešte pred časom rozsieval medzi ľudí, veril mu a správal sa podľa neho: Nerob druhým to, čo nechceš, aby oni robili tebe!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu.

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu