reklama

Ide do väzenia, ale so svetlom v duši...

Zámerne nechávam vety, ktoré mi včera prišli od jednej duše, nezmenené a s chybami. Po ich prečítaní zostalo vo mne ticho. Keď sa k vám dostáva odozva od kvetov v puku, je to iné, ako keď k vám prenikne tichý hlas z hustej tmy.

Písmo: A- | A+

"Dobrý deň pán Pavol. aby ste ma pochopili musím vám všetko povedat od začiatku... ospravedlnujem sa vopred za chyby vo štvrtok minulý týždeň som kradol v tescu a chytili ma. všetko prebiehalo ako má policia a tak ďalej. bol som 86 hodin v cele predbezneho zaistenia. asi neviete to ako to tam je ale verte mi ze ešte horšie než vo vezeni aj tam som bol. od 15 som zacal robit voloviny aj rodicom. mama nezije s otcom su rozvedeny a ja zijem u babky s mamkou a sestrou. ja zijem dole v sklepe ale je to moja vina lebo som grazel, ale proste trpi aj mamina aj sestra a mamina je strapena. ale hlavne kvoli mne je to tak. bol som strasne zlý...
ale späť k veci zatvorily ma do cpz. bol som tam neuveritelnych 86 hodin a po 2 dňoch tam uz som blaznil ved zatvoreny byt 48 hodin v kuse sam v jednom priestore bez vyhladu von bez cigarety bez nicoho proste da zabrat psychike. uz som nevedel co zo sebou, tak som si tam pozical knihu. asi uz aj viete ktoru mam na mysli a spravne šlabikar šťastia návrat k sebe samému (celá nahovorená kniha hercom Miloslavom Kráľom je zdarma k vypočutiu na YouTube, tlačená kniha je tu, pzn. autora) priniesla ju tam pani ktora tam bola 2 krat a bolo tam napisane krasne venovanie na zaciatku knihy...a nestihol som ju precitat celu dostal som sa len po stranu 160 cca nepametam si presne ktora to bola... 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu