reklama

Krásny človek = krásni politici = krásna spoločnosť

V decembri som Ráchel odprevádzal do škôlky. Dva metre od chodníka ležal na tráve mŕtvy holub. Ešte aj trochu krvi na ňom bolo, krídlo mierne pokrivené. Privolali sme k nemu anjelov, nech jeho dušu odprevadia na druhý breh.

Písmo: A- | A+

Dcérke som ešte vysvetlil, že sme tu na Zemi iba na určitý čas a smrť je súčasť života. Potom boli prázdniny, tie zimné boli dlhé... 

Ešte koncom januára tam to zvieratko bolo, napriek tomu, že denne okolo neho prešli stovky ľudí z toho sídliska, množstvo rodičov s deťmi, psíčkarov so svojimi miláčikmi. Pomaličky hnilo.
Majiteľka jednej martinskej kaviarničky, moja dobrá známa: "Paľko, minule ti jeden pár, ktorý vyzeral slušne, zaplatil odišiel. Prišla som zbierať poháre z ich stolu. Ten sa mierne kýve, to musím priznať, ale zasa nie až tak veľmi. Vieš čo spravil? Chytil úplne nový časopis, ktorý som ráno kúpila pre ľudí, nech majú ku káve čo čítať, zohol ho na polovicu a strčil ho pod nohu. Ja to nechápem!?!"
Dnes som chcel zaparkovať na jedno parkovisko. No vodič s veľkou LIAZkou vykladal palety do blízkeho obchodu, tak som stál, kým si dokončí robotu. Čakal som osem minút, potom som vyšiel za ním a vidím, že tam má tri voľné metre. Pokojne som mu povedal: "Pane, môžem vás poprosiť potiahnuť vaše auto o meter a pol dopredu? Nech môžu prejsť aj ďalšie autá zaparkovať. Ďakujem." 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu