reklama

Sexuálna výchova (referendum 7. 2.)

Som za sexuálnu výchovu. Áno, je lepšie, keď dieťa o veciach vie. Pravda oslobodzuje, veľakrát stačí veci vysvetliť a strachy zmiznú. Ale ak odpoviem, že súhlasím s povinnou dochádzkou mojich detí na hodinách sexuálnej výchovy, kt

Písmo: A- | A+
Diskusia  (49)

Veková hranica

Kto mi zaručí, že sa sexuológia nezačne vyučovať od 5 rokov ako napríklad v Anglicku. Áno, deti sú zvedavé, nesmierne ich zaujíma, čo ako tu na Zemi funguje. Preto Sárka, ktorá ešte nemá tri roky a pýtala sa ma, ako sem prišla, pravdivo som jej odvetil, že sme ju splodili s mamičkou, lebo sme sa ľúbili a ona potom rástla v mamičkinom brušku, až sa narodila v nemocnici. Bociana som do toho neplietol.

Ona sa ma nepýtala na sex, ale na svoj pôvod. Chcela pochopiť seba na takej úrovni, na akej sa práve nachádza. Nevie, čo je sex a nevie to ani šesťročné dieťa - teda ak jeho rodičia nebudú pred ním bežne súložiť a dôkladne mu nebudú vysvetľovať, čo robili. Bez komentára.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu