reklama

Vietnam (13.) - fauna

Dnes toho moc k danej téme nenapíšem. Väčšina záberov je zo zoologockej záhrady z oblasti Mekong Delty. Hmm, vlastne ani neviem, či sa to dá nazvať ZOO-om. Klietky zhrdzavené, areál schátralý, zvieratá unavené teplom... A množstvo hadov, pretože ZOO zároveň slúžila aj ako výskumná stanica, ktorá odoberala týmto zvieratám jed potrebný na výrobu liekov a iných vecí. Ale nebojte, prvá polovička záberov bola získaná poctivo počas cestovania :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Obrázok blogu

Opustený kôň v tôni lesa...

Obrázok blogu

A toto neviem, čo bol za živý škriatok. Ale behal v tej klietke ako raketa.
Vyslúžil si odo mňa za to orech.

Obrázok blogu

Už ste sa niekedy vozili na pštrosoch? Veľká zábava, to vám poviem. Hlavne, keď mladí začnú popoháňať zviera , nech ide rýchlejšie a turista potom už len beznádejné kričí: Hééééélp me!

Obrázok blogu

:-)

Obrázok blogu

Mal som objektív asi na 7 cm od jeho oka. Ale ešte predtým som sa s ním samozrejme dohodol, nech ma nekopne. Šepkal som mu, aký je krásny, mohutný, nádherný...

Obrázok blogu

Vravím priateľke: Aha, káblik...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

... a hľa ho, had!!!

Obrázok blogu

Domáca pri údržbe domácej hračky.

Obrázok blogu

A už sme v spomínanej ZOO. Konkrétne chovná stanica veľhadov. Ešteže tam boli otvorené okná...

Obrázok blogu

No čo môj, čo si tak po mne vyštartoval?

Obrázok blogu

Medveď tibestký. Prítulný a hravý macko... Škoda, že nás delila mreža, hneď by som sa s ním objal, taký bol plyšovo milý.

Obrázok blogu

Všetko živé túži po láskavom dotyku. Hlavne tí, ktorí ho nemajú dlho...

Obrázok blogu

Z diaľky obyčajný krík, zblízka výhrevňa hadov.

Obrázok blogu

Takto, ako ma vidíte, som s tým hadom prišiel zo srandy k baru a objednal si džús. Vedľa mňa stála asi 50-ročná Francúzka a usmievala sa. Teda až kým nezbadala, že to čo mám okolo krku je živé. Ste mali vidieť ten výkrik a odskok...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Tak sme to nejako prebrodili :-)

Obrázok blogu

Vietnamský darček, ktorý si niektorí turisti kupujú domov na pamiatku. Škorpión a had naložený v liehu. No nedal by som si to doma na poličku ani za toho...

Buďte šťastní, Hirax

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu