reklama

Včera ma nevychovali, naopak

Raz ma v Žiline zastavili policajti. Hodnú chvíľku sa za mojim autom plížili ako varany za uhryznutým byvolom. Čakal som, že je otázkou času, kedy vyskáču z auta, hodia na mňa sieť a budú do mňa s penou kopať. Zastavili ma, stiaho

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Bolo to asi deň po novom, zbíjačskom zákone - zaplať alebo vodičák! Vracal som sa večer o desiatej z futbalu. Nepoznám Martinčana, ktorý by neoznačil stopku (pre pravý jazdný pruh) pri martinskej ekonomickej škole za prebytočnú a ja sa k nim pridávam. Križovatka je obrovská, prehľadná, vodičovi stačí jeden pohľad a vie ktorá bije, aby nezavinil nehodu. Nikde ani živáčika, len z ľavej strany som mal auto, ktoré išlo povedľa mňa rovno. Poznáte to - aj sused to vidí, môžem ísť a ak som dobre nevidel, zválcuje najprv jeho, lebo z ľavej strany ma chráni. Spomalil som na osmičku a pomaličky odbočil doprava. Ani nie po tristo metroch maják. Z auta vyskákali traja policajti akoby som mal v kufri mladého Kováča, štvrtý zostal strážiť plyn. Boli neuveriteľne pokorní, niečo v zmysle „my sa to nemôžeme, to štát uzákonil takéto predpisy, my sme nič, obyčajné mravce, ktoré si to musia odpykať." Snažili sa mi vysvetľovať nový hitler-zákon. Porušil som zákon, ani som nemukol, nevolal som ani kamarátovi, šéfovi martinskej dopravy. Drábi šli za mnou až domov, lebo som pri sebe nemal toľko peňazí. Doniesol som im 60 ečiek a poprial im peknú službu. Ako som však kráčal do schodov, cítil som v sebe, že niečo tu nie je v poriadku. Hocičo mi môže pán minister kecať z TV, realita je iná. Proste tí policajti tam zákerne číhali v tme a skrytí čakali na podobné situácie. Veď to poznáte - koniec diaľnice, radar dvadsať metrov za tabuľou s osemdesiatkou. Len som akosi v sebe nenašiel silu aspoň im to povedať. Zostal len trpký pocit, že tomuto systému neverím...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu