reklama

Niečo o zrkadlení a učiteľoch

Začal som ľudí deliť do dvoch skupín. Na „zrkadlá" a „učiteľov". Odvtedy sa mi žije ľahšie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (22)

V mojom blogu Chcete zmeniť vzťah? Zmeňte najprv seba som napísal: „Keď mi niekto hovorí, že jeho sused je klamár, odpovedám mu, že aj on je potom klamár. Minule sa mi sťažovalo jedno dievča, že jej priateľ je sebec. S pokojom som jej povedal, že ak je to pravda, tak aj v časti jej vnútra kraľuje sebectvo." Osvetľoval som problematiku zrkadlenia sa, kedy som podľa princípu Aký som, to si aj do života priťahujem vysvetľoval, ako sa zrkadlíme cez našich vzťahových partnerov, ktorí násobia naše kladné vlastnosti a naopak, šliapu nám po kurích okách. Samozrejme neplatí to len na partnerov, ale i na kamarátov, kolegov v práci, proste všetkých ľudí, ktorých počas života stretáme. V jednej vete: Rovné s rovným si sadá.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu