reklama

Chcete byť šťastnými? Prijmite sa.

Prijal som sa, mám sa rád a toto radím aj okoliu. Ak chcete niekoho či niečo milovať, musíte v prvom rade milovať samého seba. Ako môžete povedať, že viete čo je láska, keď nenávidíte seba, nepoznáte sa a nemilujte

Písmo: A- | A+
Diskusia  (110)

Minule som v jednom našom obchodnom centre kúpil odznak „Som kjásavička." Chodil som po nákupoch a pri platení som sa na záver pýtal predavačiek, či si myslia, že sú krásne. Asi dvadsať žien mi obratom a bez rozmýšľania jednoznačne odvetilo, že NIE SÚ KRÁSNE! Všetky tieto oslovené originálne a prekrásne božské bytosti sa na mňa samozrejme pozerali dosť podivne. A tak som im iba na konci ukázal odznak, ktorý mohol byť pri správnej odpovedi ich. Nepýtal som sa samozrejme len na krásu tela, ale celkovú krásu bytosti. Až ku sklonku dňa som odznak daroval kamarátke, ktorá má celkové zákony o sebaprijatí už dávno vyriešené. A tak som si iba vychutnal jej usmiatu odpoveď: „Ja som krásna! Ja som BOHYŇA KRÁSY!" Dostala odznak.Nikto z nás sa nerodí dokonalý. Každý z nás ma nejaký fyziologický nedostatok. Ja som napríklad plešatý. Čo myslíte, čo je lepšie - roky plakať do vankúša, že nemám vlasovú prikrývku ako metalový gitarista, alebo vykročiť do každého dňa prijatý, usmiaty a veselý? Všetci sme nádherné bytosti. Každý disponuje neuveriteľnou studnicou krásy, len ju musí nájsť a svojou prirodzenosťou ukázať svetu. Nepozerajte po okolí, čo by ste chceli mať, ale nazrite do seba, čo máte.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pokračovanie nájdete na autorovom oficiálnom blogu

Pavel Baričák

Pavel Baričák

Bloger 
  • Počet článkov:  631
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ľudia majú neuveriteľnú schopnosť pripísať všetko, čo bolo napísané autorovi, že to na vlastnej koži aj sám prežil. Prehliadajú schopnosť vnímania, pozorovania sveta a pretransformovania ho do viet s úmyslom pomôcť druhým. Ale na druhej strane sa mi dobre zaspáva s pomyslením, že ostatok sveta na mňa myslí. Cudzí ľudia o mne vedia všetko, teda aj to, čo neviem ani ja sám. Ďakujem im teda za ich všemocnú starostlivosť! Buďte všetci šťastní, prajem Vám to z celého môjho srdca. Hirax <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643" href="http://blueboard.cz/anketa_0.php?id=754643">Anketa</a> od <a data-cke-saved-href="http://blueboard.cz/" href="http://blueboard.cz/">BlueBoard.cz</a> Zoznam autorových rubrík:  Vždy pripravený!Šlabikár šťastia 3.Šlabikár šťastia 1.Šlabikár šťastia 2.Vzťahy (Úvahy)Tak plače a smeje sa životZachráňte malého Paľka!Po stopách komediantaSárka Ráchel BaričákováSex (Úvahy)NEVERŠOVAČKY (Básne)PRÍBEH MUŽA (Básne a piesne)SEKUNDU PRED ZBLÁZNENÍM (RománKÝM NÁS LÁSKA NEROZDELÍ (RománRAZ AJ V PEKLE VYJDE SLNKO/RomČESKÁ REPUBLIKA (CESTOPIS)EGYPT (Cestopis)Ekvádor (Cestopis)ETIÓPIA (Cestopis)FRANCÚZSKO (Cestopis)INDIA (Cestopis)JORDÁNSKO (CESTOPIS)KOSTARIKA (Cestopis)Mexiko (Cestopis)Nový Zéland (Cestopis)PANAMA (Cestopis)POĽSKO (Cestopis)SLOVENSKO (Cestopis)THAJSKO (Cestopis)USA (Cestopis)VIETNAM (CESTOPIS)

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu